Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Magsen

har lige fået at vide at en af mine rigtig gode veninder har været sammen men min eks kæreste. hvilket sårer mig rigtig meget da mit og hans forhold var noget rigtig rod og han virkelig har gjort alt for at fucke mit liv op siden det sluttede. men jeg havde aaaaaaaaldrig i mit liv troed at hun ville gøre sådan noget.

har jeg ret til at blive sur da det nu kun er en eks, som jeg er kommet over for længst! .. eller burde jeg bare tilgive hende?

help ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Svei

Man bliver vel ikke sur eller ked ud fra hvad man har ret til, men ud fra følelser og føler du dig såret så er du det...

Om du skal tilgive hende....det er jo dit valg, er din x mere værd end din veninde eller betyder hun noget?

Personligt ville jeg tilgive, hvis det var en af mine veninder...

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

Det er en eks og du siger du er over ham, så syntes jeg ikke du skal spilde din tid på at lade ham ødelægge dit forhold til din veninde.

Hun ved vel selv hvad hun går ind til.

Anmeld

15. september 2010

Magsen

Jbk skriver:

Man bliver vel ikke sur eller ked ud fra hvad man har ret til, men ud fra følelser og føler du dig såret så er du det...

Om du skal tilgive hende....det er jo dit valg, er din x mere værd end din veninde eller betyder hun noget?

Personligt ville jeg tilgive, hvis det var en af mine veninder...

han betyder intet for mig. men det gjorde han.. og det er åbenbart læææænge siden de har været sammen og hun har ikke fortalt mig det ' han ' fortalte mig det .. og han er btw en riiiiiigtig psykopat. og hun ved alt om hvordan han har behandlet mig derfor er jeg meget skuffet over at hun bare springer på ham

hun betyder/betød rigtig meget for mig, ved bare ikke om hun er til at stole på efter det her ..

Anmeld

15. september 2010

VIPpigen

Haha... Har en lignende historie. Veninden fortalte det ikke direkte at hun havde været sammen med min ex, men kan godt ligge 2 og 2 sammen, og kender ham stadig 3 år efter jeg sparkede ham ud, hans tankegang har ikke ændret sig.

Og jeg sad også om jeg skulle blive sur på hende, men kunne jeg bare ikke. Jeg er ovre ham, og faktisk sååå glad for jeg er sluppet af med ham (dog kan han stadig lure om hjørnet, eller hans venner kan. Ja, bogstavligtalt) og har valgt at ville hun spilde tiden med ham, så var det ikke mit problem. Hun har dog selv nu fundet sammen med faderen til hendes datter, og min ex er vidst ikke i billedet længere.

Ved ikke om du kan tillade dig at være sur, jeg er skuffet over en veninde kan gøre det, men jeg er ikke sur fordi jeg er ovre ham. Og kunne bare mærke på mig selv jeg INGENTING følte da jeg fandt ud af det. Istedet var jeg glad for at vende hjem til min nuværende kæreste, og vide hvor godt jeg har fået det sammen med ham

Anmeld

15. september 2010

CamiRon

Maggieh skriver:

han betyder intet for mig. men det gjorde han.. og det er åbenbart læææænge siden de har været sammen og hun har ikke fortalt mig det ' han ' fortalte mig det .. og han er btw en riiiiiigtig psykopat. og hun ved alt om hvordan han har behandlet mig derfor er jeg meget skuffet over at hun bare springer på ham

hun betyder/betød rigtig meget for mig, ved bare ikke om hun er til at stole på efter det her ..

Kan du være sikker på at det han har fortalt dig overhovedet er sandt?

Anmeld

15. september 2010

Magsen

Sanne og Nicklas skriver:

Det er en eks og du siger du er over ham, så syntes jeg ikke du skal spilde din tid på at lade ham ødelægge dit forhold til din veninde.

Hun ved vel selv hvad hun går ind til.

ved nemlig at det også KUN er det han prøver..

det bare lidt det at hun ikke engang har fortalt mig det ;/ og det lang tid siden det skete.. hun har da fortalt det til sin kæreste..

Anmeld

15. september 2010

Svei

Maggieh skriver:

Er det ikke mest synd for hende at hun gider at knalde dit affald og så ovenikøbet en så sørgelig en....jeg ville ikke gide bruge energi på det....han er jo ikke en del af dig og dit liv...

Anmeld

15. september 2010

Magsen

CamiRon skriver:

Kan du være sikker på at det han har fortalt dig overhovedet er sandt?

ja for jeg spurgte hende nemlig om det passede :/

Anmeld

15. september 2010

SaNiNa

Maggieh skriver:

ved nemlig at det også KUN er det han prøver..

det bare lidt det at hun ikke engang har fortalt mig det ;/ og det lang tid siden det skete.. hun har da fortalt det til sin kæreste..

Kunne det tænkes hun har lidt skyldsfølelse.

Hvis jeg var dig ville jeg lægge det bag mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.