Sengerand til vugge ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

morethanperfect

isabellamor skriver:

ork ja.. jeg har tænkt på mange ting... også at lave matchende sengetøj til... i babydyne og juniordyne størrelser.. der er nemlig RIGTIG meget kedeligt sengetøj.. og rigtig meget fedt stof som det ikke er i stof 2000 bliver min nye yndlingsbutik i fremtiden.. det bliver måske en dyr fornøjelse i starten.. men så kunne man jo måske lave en lille buisness ud af det engang...  jeg kan hvertfald godt lide at sy... 

Jamen hvis du er god til det er det jo kun super fed for dig ..

Ja , så kan du sælge billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Jamen hvis du er god til det er det jo kun super fed for dig ..

Ja , så kan du sælge billigt

ja det bliver vel kun med omkostninger for matriale og måske en lille arbejdstid oveni. og så selvf. mængderabat og så kunne man jo selv vælge hvilket stof det skulle være i... 

men med et lille barn om 4 mdr hvor meget af det lyder så realistisk.. jeg må hellere få ansat en til at sy for mig allerede  ^_^. ej det kunne være fedt at have noget atlave når den lille ligger og sover udenfor. for rengøringsarbejde tiltaler mig ABSOLUT ikke..  og kæresten brokker sig jo også over at jeg mangler en hobby... sååå.. det er da klart ikke en dårlig idé jeg har fået der... jeg skal hvertfald nok reklamere med det når jeg har fået syet det første sæt.

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

isabellamor skriver:

ja det bliver vel kun med omkostninger for matriale og måske en lille arbejdstid oveni. og så selvf. mængderabat og så kunne man jo selv vælge hvilket stof det skulle være i... 

men med et lille barn om 4 mdr hvor meget af det lyder så realistisk.. jeg må hellere få ansat en til at sy for mig allerede  ^_^. ej det kunne være fedt at have noget atlave når den lille ligger og sover udenfor. for rengøringsarbejde tiltaler mig ABSOLUT ikke..  og kæresten brokker sig jo også over at jeg mangler en hobby... sååå.. det er da klart ikke en dårlig idé jeg har fået der... jeg skal hvertfald nok reklamere med det når jeg har fået syet det første sæt.

Godt nok ... Heh . Skriv lige til mig når du går i gang med syreriet ;D

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Godt nok ... Heh . Skriv lige til mig når du går i gang med syreriet ;D

det vil jeg gøre

Anmeld

15. september 2010

LC

Jeg har en veninder der har denne her sengerand

Den er ikke i sådan noget tyndt stof, som mange af dem man kan købe er, men ved ikke om det er skum, men tror det.

Men ved ikke om den passer i størrelse med en vugge, har ikke styr på standart størelserne, havde selv en med special størrelse.

Anmeld

16. september 2010

morethanperfect

LC skriver:

Jeg har en veninder der har denne her sengerand

Den er ikke i sådan noget tyndt stof, som mange af dem man kan købe er, men ved ikke om det er skum, men tror det.

Men ved ikke om den passer i størrelse med en vugge, har ikke styr på standart størelserne, havde selv en med special størrelse.

Den er tykkere den jeg vil ha .. heh .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.