Sengerand til vugge ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Sofia

Jeg regner med at købe nogen i Ikea. Den koster 119

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Isabella_mor

de har nogle rigtig søde nogle i ILVA ælige pt som er af skum.. ellers kunne du jo sy nogle selv eller hvis du kender nogle derkan sy få til at hjælpe.. så kan du jo også helt selv vælge hvilket stof du gerne vil have...  det har jeg hvertfald tænkt på nu når jeg får min svigerfars symaskine <3

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

Sofia skriver:

Jeg regner med at købe nogen i Ikea. Den koster 119

Jaa .. Ville gerne ha en der var tyk .. Altså af skum

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

isabellamor skriver:

de har nogle rigtig søde nogle i ILVA ælige pt som er af skum.. ellers kunne du jo sy nogle selv eller hvis du kender nogle derkan sy få til at hjælpe.. så kan du jo også helt selv vælge hvilket stof du gerne vil have...  det har jeg hvertfald tænkt på nu når jeg får min svigerfars symaskine <3

Heh .. Jeg kan ikke sy .. Desværre .. Okay kigger der så Tak <3

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

isabellamor skriver:

Heh .. Jeg kan ikke sy .. Desværre .. Okay kigger der så Tak <3

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

hvis jeg blever sej til at sy kan jeg godt tage imod bestillinger. for jeg mangler VIRKELIG en hobby ^_^

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

isabellamor skriver:

hvis jeg blever sej til at sy kan jeg godt tage imod bestillinger. for jeg mangler VIRKELIG en hobby ^_^

Hah .. Jamen jeg skal snart bruge det .. 

Men hvis du kan nå det inden to uger kan vi nok godt finde ud af noget Heh .. 

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Hah .. Jamen jeg skal snart bruge det .. 

Men hvis du kan nå det inden to uger kan vi nok godt finde ud af noget Heh .. 

heeh det bliver nok lidt svært på to uger da jeg ikke har symaskinen endnu. men jeg skal lige prøve at lave en først og så kan jeg jo fortælle om den er blevet god eller ej..   og evt smide et billede op...  jeg vil nemlig også gerne have med skum i og gerne noget tykt noget ikke det der lort der er som papir og falder sammen osv...  nixen bixen.. det skal også være med aftageligt betræk så man kan vaske det.. og så kunne man jo evt lave flere betræk til samme hynde så man kunne skifte stil.. osv...   jeg har MANGE ideer hvertfald.

Anmeld

15. september 2010

morethanperfect

isabellamor skriver:

heeh det bliver nok lidt svært på to uger da jeg ikke har symaskinen endnu. men jeg skal lige prøve at lave en først og så kan jeg jo fortælle om den er blevet god eller ej..   og evt smide et billede op...  jeg vil nemlig også gerne have med skum i og gerne noget tykt noget ikke det der lort der er som papir og falder sammen osv...  nixen bixen.. det skal også være med aftageligt betræk så man kan vaske det.. og så kunne man jo evt lave flere betræk til samme hynde så man kunne skifte stil.. osv...   jeg har MANGE ideer hvertfald.

Ja holda op .. Du har mange idéer .. Men håber da det lykkedes for dig , ku være super fedt .. 

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Ja holda op .. Du har mange idéer .. Men håber da det lykkedes for dig , ku være super fedt .. 

ork ja.. jeg har tænkt på mange ting... også at lave matchende sengetøj til... i babydyne og juniordyne størrelser.. der er nemlig RIGTIG meget kedeligt sengetøj.. og rigtig meget fedt stof som det ikke er i stof 2000 bliver min nye yndlingsbutik i fremtiden.. det bliver måske en dyr fornøjelse i starten.. men så kunne man jo måske lave en lille buisness ud af det engang...  jeg kan hvertfald godt lide at sy... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.