min svigerinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

jeg tror jeg ville sende en buket blomster og et kort hvor jeg skrev at jeg var ked af jeg havde vadet rundt i spinaten og at hun skulle vide, at det udelukkende er fordi I ønsker det så brændende for dem at få et barn Det ville jeg selv blive glad over. og så ville jeg nok lade være med at ringe og spørge en anden gang - SELVOM man er tætte, så er det utrolig hårdt når andre "holder øje" og især de dage hvor man er helt nede i kulkælderen og fx har fået menstruation, der gør det virkelig ondt at blive spurgt om "der er noget". Sig til hende, at I altid er der for dem, men at I ikke vil øge presset på dem, så derfor vil I ikke ringe og spørge på den måde mere, men pænt vente til de selv kontakter jer

og så tusind  for at det snart lykkedes dem! jeg har heller aldrig hørt om en behandling hvor man skal tage nogle piller i 6 måneder og først derefter scanne for at finde ud af om der er ægproduktion...

nej altså de scanner i hver måned når hun har taget 10 piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

foto på lærred

Inviter hende på en bruch eller lign på cafe, bare jer to, hvor du måske kan komme ind på emnet (hvis hun har lyst) så hun bare får lov at tale om det. Tror næsten det er det hun har mest brug for. Et kram hvor du siger, du godt kan forstå hvor hårdt hun har det, og at du er der med åbne øre hvis hun får brug for det.

Hun er sikkert glad for en svigerinde der er så forstående. Jeg tror godt hun ved, du er ked at, at du kom til at sige det i går. Du er sikkert mere ked af den kommentar end hun er. Hun ved jo godt, du ikke mente noget ondt med det.

Anmeld

17. september 2010

Vidunderligeunger

jeg købte to små orkideer i nogle flotte skjulere, gik ned til hende på arbejdet med dem og sagde undskyld.. Vi blev selvfølgelig begge lidt rørte, men hun sagde at det skulle jeg altså slet ikk, hun var kun glad for vi interesserede os for hende/dem, så det skulle jeg ik være ked af overhovedet... det var dejligt....

tak for jeres svar og kig..

Knus

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

jeg købte to små orkideer i nogle flotte skjulere, gik ned til hende på arbejdet med dem og sagde undskyld.. Vi blev selvfølgelig begge lidt rørte, men hun sagde at det skulle jeg altså slet ikk, hun var kun glad for vi interesserede os for hende/dem, så det skulle jeg ik være ked af overhovedet... det var dejligt....

tak for jeres svar og kig..

Knus

Det synes jeg var rigtig sødt af dig! Man er sårbar, når man er i behandling. Men ikke alle har lige gode venner som din svigerinde, som virkelig tænker over det på dén måde!!

Anmeld

17. september 2010

Vidunderligeunger

kitty skriver:

Det synes jeg var rigtig sødt af dig! Man er sårbar, når man er i behandling. Men ikke alle har lige gode venner som din svigerinde, som virkelig tænker over det på dén måde!!

jeg græd mere end hun gjorde  synes det er så trist de ( ja og I) ikke kan få den glæde som det er at få et barn, lige så let som os andre...

Ville virkelig ønske det var mere retfærdigt fordelt... 

til dig også!!

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

jeg græd mere end hun gjorde  synes det er så trist de ( ja og I) ikke kan få den glæde som det er at få et barn, lige så let som os andre...

Ville virkelig ønske det var mere retfærdigt fordelt... 

til dig også!!

Det er jo desværre ikke os der bestemmer, hvem der "får" graviditeterne. Men jeg ville lyve, hvis jeg ikke ønskede mig "forrest i køen" ca. 14 gange om dagen

Det kommer nok! Også for din svigerinde!

Anmeld

17. september 2010

Vidunderligeunger

kitty skriver:

Det er jo desværre ikke os der bestemmer, hvem der "får" graviditeterne. Men jeg ville lyve, hvis jeg ikke ønskede mig "forrest i køen" ca. 14 gange om dagen

Det kommer nok! Også for din svigerinde!

det kan jeg sgu godt forstå!! aaaalt mulig held og lykke, og en masse babystøv i din retning jeg får ik brug for det før om 5-7 år alligevel

Anmeld

17. september 2010

otlitrom

BlyViol skriver:

det kan jeg sgu godt forstå!! aaaalt mulig held og lykke, og en masse babystøv i din retning jeg får ik brug for det før om 5-7 år alligevel

Taaark!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.