jeg mangler lidt hjælp fra jer kvinder, som står i samme situation..
Det handler om min svigerinde. Hun er begyndt på sådan nogle piller hun skal tage i 6 mdr, som vidst nok fremmer ægproduktionen (kan det passe?) hvor hun så bliver scannet vidst nok 10 dage efter hun er stoppet på pillerne for at se om der er gode æg? Måske jeg ikke har fået helt fat i det, men ca sådan i hvert fald..
så igår var hun gået een dag over tid, og man kunne mærke på hende hun var så glad for hun går vidst aldrig over tid med mens. vi, min kæreste og jeg, ringede så om aftenen, af ren og skær nysgerrighed og spurgte om der var noget at fortælle. Vi er meget tætte og kan fortælle hinanden mange ting, min kæreste og hende deler ALT (de er søskende
) nå, men vi ringer så og spørger om der er noget nyt, og så siger hun nej hun har lige fået sin mens, så siger jeg i baggrunden "ja ja, det er bare noget du siger", fordi hun har gjort lidt grin med at hun ville holde det hemmeligt... Og så siger hun, "nej har grædt hele aftenen"... og fuck hvor føler jeg mig bare dum dum dum!! skulle jo ikke ha sagt det i baggrunden
De har prøvet i 2 år og nogle måneder, og ønsker det bare så højt. Hun eeelsker min datter alberte på 3½ måned og har hende tit hos sig, bare af lyst
Nu er mit spørgsmål så, er der noget jeg kan gøre for at gøre hende glad, eller sådan? Ved hun er ked af det i dag og ville så gerne gøre noget for hende, men samtidig ikke gnide salt i såret (som jeg gjorde igår).. Hvad skal jeg gøre, og hvad skal jeg IKKE gøre??
Knus Mitzie, som har dårlig samvittighed overfor min svigerinde, som altid gør så mange gode ting for mig / os..
Anmeld