Hjælp mig med efterårsmad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

JulieE

Kirle skriver:

Du bruger da bare 20min på at få din lækre gryderet op i kog om morgenen og så kommer den i en høkasse/godt  indpakket i en dyne og lad det stå og passe sig selv hele dagen. En 20min før spisetid koger du den op og servér! Voilá! Lækkert og nemt! ELSKER den slags mad!

Ej.. det lyder vildt smart og nemt. Har du ikke sådan grundopskrift på sådan en gryderet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

<3

JulieE skriver:

Ej.. det lyder vildt smart og nemt. Har du ikke sådan grundopskrift på sådan en gryderet?

Ja det er nemlig! Når jeg siger til folk at når jeg får et nyt køkken så vil jeg have en høkasse integreret så glor de på mig haha

Anyway.

Vand, olie, løg, kød brunes. Evt. med de grøntsager som bør brunes (aubergine, squash mm). Fløde, grøntsager og krydderier som man synes. Det smager bedst når det bare er simpelt. Kog det op og sæt i høkasse.

Et tip er at komme ris (Brune: 2 timer) eller kartofler (kun 1 time)  før man skal spise ellers kan man koge det ved siden af.

Samme princip med risengrød og anden grød.

enjoy!

Anmeld

15. september 2010

JulieE

Kirle skriver:

Ja det er nemlig! Når jeg siger til folk at når jeg får et nyt køkken så vil jeg have en høkasse integreret så glor de på mig haha

Anyway.

Vand, olie, løg, kød brunes. Evt. med de grøntsager som bør brunes (aubergine, squash mm). Fløde, grøntsager og krydderier som man synes. Det smager bedst når det bare er simpelt. Kog det op og sæt i høkasse.

Et tip er at komme ris (Brune: 2 timer) eller kartofler (kun 1 time)  før man skal spise ellers kan man koge det ved siden af.

Samme princip med risengrød og anden grød.

enjoy!

Tak! det skal helt sikkert prøves!!!

Anmeld

15. september 2010

Miamaja

Lige for tiden eeelsker jeg at putte floede i ALTING naesten.. supper og saucer og desserter faar lige en sjat floede dette efteraar. Smager skont og kan varmt anbefales hvis man altsaa ikke lige er paa kur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.