Hjemmesyet betræk til voksiposen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Skouboe

msax skriver:

wauw - det er du da sluppet ret godt fra

Også lige et spørgsmål: bruger du også en alm dyne når dit barn ligger i posen? jeg kan ikke helt lure hvad der er smartest og bedst...

SMIL fra Mette

Du behøver hverken dyne eller flyverdragt, hvis det er en original med ulddyne.

Langt de fleste dage i vinters sov Freja i sit almindelige tøj og så med hue og vanter. Det var kun når temperaturen var et stykke under 0 at hun havde brug for en fleecetrøje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

bullerbassen

Hold da fast den er flot

Det er ski godt gået, har overvejet at lave til min men tør ikke

Anmeld

16. september 2010

Sakris

Mille83 skriver:

det var dog ærgeligt , har du så evt et mønster liggende til det??

Jeg brugte det gamle betræk. Vendte det på vrangen og lage det ovenpå noget mønsterpapir hvor jeg kunne tegne af. Flere af stykkerne er symmetriske, så der kan man nøjes med at tegne det halve af. Hullerne til snorrene lavede jeg som knaphuller. Jeg har ventet med at lave hullerne til jeg havde målt at de sad helt rigtigt! Det nemmeste er jo at sprætte det gamle betræk op, for så har man jo hele mønsteret. Men var så bange for at det ikke ville lykkedes at lave, også havde det jo været surt at sprætte det originale op.

Anmeld

16. september 2010

Sakris

maria_wt skriver:

Du er blevet fortalt rigtigt...

Tristan er fra sidste MEGA kolde vinter, og han havde bare sit almindeligt tøj på, en trøje og så en hue på... og der var ca 3-5 grader nede i vognen nogen gange.. Han sov PERFEKT )

Ja det er lige det :-) Vi har kun fået en flyverdragt, til når hun skal sidde i autostolen, og ellers vil vi også bare have en fleecetrøje, hue og vanter!

Anmeld

16. september 2010

Sakris

toboli skriver:

Hold da fast den er flot

Det er ski godt gået, har overvejet at lave til min men tør ikke

Mange tak

Sådan havde jeg det også først. Men stoffet var ikke særlig dyrt, og tænkte at hvis det gik helt galt, kunne man bruge stoffet til en kjole eller et par bukser. Det er trods alt rimelig store stykker der skal klippes. 2m inderstof og 2m yderstof passede lige!

Anmeld

16. september 2010

bullerbassen

Sakris skriver:

Mange tak

Sådan havde jeg det også først. Men stoffet var ikke særlig dyrt, og tænkte at hvis det gik helt galt, kunne man bruge stoffet til en kjole eller et par bukser. Det er trods alt rimelig store stykker der skal klippes. 2m inderstof og 2m yderstof passede lige!

Aghh du får det til at lyde så nemt Super flot ...

Kan ikke helt lige gennem skue hvordan jeg skal gøre med snorerne  Oppe ved hovedet ......

Tænk og sprætte det gamle op og jeg så ikke kan finde ud af det ... Det dur ski ikke

Anmeld

16. september 2010

Malonde1985

F*** hvor er du bare SUPER GOD!!!   Den er jo viiiiildt flot - hvis bare jeg havde de sy-evner...

Virkelig godt gået

Anmeld

16. september 2010

Sakris skriver:

Ifølge mig selv er det ikke ligefrem det letteste jeg har kastet mig ud i. Men er virkelig glad for resultatet!

Voksiposen har vi købt billigt her på baby, og selvom vi egentlig bare ville have brugt det originale betræk, besluttede jeg mig alligevel for at gå i krig med en lidt mere flippet udgave.

Ville egentlig ikke have hvid indvendigt, men de havde ikke sort eller nogle farve der matchede 100% yderstoffet, så det blev alligevel sådan.

Here we go:

Lille detalje

Er du da sunshine hvor er den fed!!!

Jeg har også en halvkedelig en, så måske  man skulle gå i krig med det også!

Hvor meget stof gik der til?

Anmeld

16. september 2010

Karo

17. september 2010

Riksen

Hold da op, hvor er den mega flot! Det er du sgu da en haj til. Gid jeg kunne.... jeg mister tålmodigheden og bliver hidsig bare af at sy en pude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.