Hjemmesyet betræk til voksiposen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

lion

msax skriver:

wauw - det er du da sluppet ret godt fra

Også lige et spørgsmål: bruger du også en alm dyne når dit barn ligger i posen? jeg kan ikke helt lure hvad der er smartest og bedst...

SMIL fra Mette

nej du behøver ikk også at bruge dyne.

Når vinteren kommer, behøver du kun give vanter og hue på og det tøj de har på og ud og sove og voksien holder Malte varm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

BechHannibal

Wow hvor er den bare sej, GODT gået!

Anmeld

16. september 2010

serinasmor

den er jo helt vildt fed  ... du kan jo så også bare det der med symaskinen .. det har du jo bevist flere gange

tror i øvrigt du skal være glad for at stoffet indeni er hvidt ... sort bliver så hurtigt nusset at se på med gylp osv ...

og nej ingen dyne med mindre der er 8 graders frost ... serina er jo fra sidste vinter og hun fik en tynd flyderdragt på i sin voksikopi da der var -8 grader .. og hue og vanter self ... men hun var fint varm

Anmeld

16. september 2010

ønskebørn74

Wow, hvor er den bare flot!!!!!

Anmeld

16. september 2010

Sakris

Mille83 skriver:

Den er sej!! - Sig endelig til hvis du vil lave flere, jeg kunne da godt finde på og købe en - har også en brugt med meget kedeligt mørkt betræk - syntes jeg ikke lige passer til min prinsesse

Tusind tak Tror desværre ikke lige jeg vil kunne få taget mig sammen til at sy flere foreløbigt.

Anmeld

16. september 2010

Sakris

Tusind tak for roserne allesammen

Anmeld

16. september 2010

Sakris

serinasmor skriver:

den er jo helt vildt fed  ... du kan jo så også bare det der med symaskinen .. det har du jo bevist flere gange

tror i øvrigt du skal være glad for at stoffet indeni er hvidt ... sort bliver så hurtigt nusset at se på med gylp osv ...

og nej ingen dyne med mindre der er 8 graders frost ... serina er jo fra sidste vinter og hun fik en tynd flyderdragt på i sin voksikopi da der var -8 grader .. og hue og vanter self ... men hun var fint varm

Puha, den stol havde jeg lykkelig glemt alt om!  Sådan en syr jeg heller ikke flere af..... haha

Det kan godt være det ikke er så skidt med det hvide. Vi har tænkt os at ligge en stofble som "hovedpude" alligevel, så går der nok også lidt længere mellem det er nødvendigt at vaske den på den måde!

Anmeld

16. september 2010

Mille83

Sakris skriver:

Tusind tak Tror desværre ikke lige jeg vil kunne få taget mig sammen til at sy flere foreløbigt.

det var dog ærgeligt , har du så evt et mønster liggende til det??

Anmeld

16. september 2010

maria_wlt

Sakris skriver:

Tusind tak

Jeg har ikke noget barn før om 3 måneder, men regner ikke med at supplere med dyne. Der er en ulddyne i, så det holder godt på varmen. Har faktisk ladet mig fortælle, at de ikke engang behøver at have flyverdragt på. Bare en jakke, så der ikke kommer kulde ned til skuldrene

Du er blevet fortalt rigtigt...

Tristan er fra sidste MEGA kolde vinter, og han havde bare sit almindeligt tøj på, en trøje og så en hue på... og der var ca 3-5 grader nede i vognen nogen gange.. Han sov PERFEKT )

Anmeld

16. september 2010

Vingummien

Det ser sku godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.