Killinger igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

serinasmor

hvem der bare måtte ha kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Frk.S

Søddepødde skriver:

Ikke for at lokke, men jeg har prøvet at sammensætte hele 5 katte, og der var en meget sur hankat imellem. Det er faktisk utroligt hvad katte kan vænne sig til. Men selvfølgelig skal jeres gamle kat ikke synes livet er blevet træls pga en lille ny.

Jeg har bare en fornemmelse af at hun vil blive temmelig jaloux.

Derudover er jeg ikke helt sikker på at kæresten er med på ideen.

Men de er godt nok bare SÅ dejlige. 

Anmeld

16. september 2010

Isabella_mor

Søddepødde skriver:

He He måske det var nemmere at lade de involverede parter tale sammen istedet for det skal gå gennem os.

Jeg må sige at indtil videre kan jeg tilbyde at køre katten til Odense, da det simpelthen vil være for dyrt at skulle helt til Kbh. Der er jo lige en bro man skal over.

Der er to identiske hunner med striber.

Hvis din søster stadig er interesseret, kan du skrive herinde, eller din søster kan kontakte min mor. Nummeret står i teksten.

ja det ville da også være nemmest hvis det var. men nu har hun jo ikke en profil herinde da hun hverken har børn eller har i sinde om at få børn og så må man jo slå til når man kan...

men hun syntes det er for langt væk for at hente en kat. selvom den bliver kørt til odense.. det er lidt ærgeligt.. det er hendes valg.. 

de er ellers smadder søde..

Anmeld

16. september 2010

Pena

isabellamor skriver:

ja det ville da også være nemmest hvis det var. men nu har hun jo ikke en profil herinde da hun hverken har børn eller har i sinde om at få børn og så må man jo slå til når man kan...

men hun syntes det er for langt væk for at hente en kat. selvom den bliver kørt til odense.. det er lidt ærgeligt.. det er hendes valg.. 

de er ellers smadder søde..

Det kan jeg godt forstå.

Må jeg kontakte dig hvis nu vi ikke kan komme af med dem? For så bliver det nemlig internat, og så vil jeg hellere køre til Kbh med den.

Anmeld

16. september 2010

Isabella_mor

Søddepødde skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Må jeg kontakte dig hvis nu vi ikke kan komme af med dem? For så bliver det nemlig internat, og så vil jeg hellere køre til Kbh med den.

Ja selvfølgelig.. hellere end gerne..

Anmeld

17. september 2010

Pena

Jeg tillader mig lige at smide den på igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.