Killinger igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. september 2010

Pena

Killinger sælges

Vi er fire ultra charmerende killinger som er klar til at flytte hjemmefra d. 1.okt., for der fylder vi nemlig 12 uger.  Vi har fået en ormekur.

Vi er vokset op med andre voksne katte, som vi elsker at drille og lege med. Udover det bor vi sammen med en hund, så dem er vi heller ikke bange for.

Hvis vi helt selv kan bestemme, så vil vi aller allerhelst bo et sted hvor vi kan få lov til at komme udenfor og lege, og bagefter komme hjem og få nusset vores trætte poter. Men hvis du kan love at vi bliver lidt ekstra nusset og leget med, kan vi måske godt overtales til kun at bo indenfor.

Sådan som vi har forstået det er vi to hanner og to hunner. Vi ligner ret meget hinanden, men den ene han skiller sig lidt ud. Han er grå/hvid stribet og ser bare rigtig fræk ud (Billede 2).  Vi andre tre er ret svære at se forskel på. Vi er sådan lidt grå med en slags tydelige brune tigerstriber på ryggen. Hannen (Venstre kat billede 1)er ret hvid på maven, mens de to (identiske) hunner er brune på maven. (Højre kat billede 1) Billede 3 viser striberne på de tre killinger.

Vi er begyndt at lege rigtig meget med hinanden og de andre voksne katte, og så eeelsker vi at blive nusset af vores mennesker.

Du kan se et par billeder af os, men vi er mindst 10 gange sødere i virkeligheden. Vi koster 100 kr. stykket.

Vi bor i Jernvedlund som ligger i nærheden af Ribe.

Er du interesseret, men synes det er lidt langt væk, så skriv alligevel. Måske der er en løsning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

otlitrom

Nååååårh, de er søde Vi har nok i én kat, men de er dælme kære! Håber I finder gode hjem til dem!

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

hvilken løsning ville det være hvis man skulle have en af de tigerstribede til københavn?? 

Anmeld

15. september 2010

Frk.S

Årh, hvor er de bare dejlige! 

Jeg tror ikke vores kat ville synes om en lille drille-mis... men det er godt nok fristende. De er bare skønne.

Håber i finder et godt hjem til dem alle sammen. 

Anmeld

15. september 2010

Pena

Frk.S skriver:

Årh, hvor er de bare dejlige! 

Jeg tror ikke vores kat ville synes om en lille drille-mis... men det er godt nok fristende. De er bare skønne.

Håber i finder et godt hjem til dem alle sammen. 

Ikke for at lokke, men jeg har prøvet at sammensætte hele 5 katte, og der var en meget sur hankat imellem. Det er faktisk utroligt hvad katte kan vænne sig til. Men selvfølgelig skal jeres gamle kat ikke synes livet er blevet træls pga en lille ny.

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

ÅRHHHH altså hvor er de søde!!! Men jeg kan ikke længere tåle kattehår

Anmeld

15. september 2010

Pena

isabellamor skriver:

hvilken løsning ville det være hvis man skulle have en af de tigerstribede til københavn?? 

Hmmm ja det er jo godt nok langt. Skal lige snakke  med min mor om det. Det er hendes katte. Måske man kunne mødes halvvejs på Fyn?

Skal det være han eller hun hvis det er?

Anmeld

15. september 2010

Mira0911

Nårh altså.. Hvor ser de bare søde ud... :)

Anmeld

16. september 2010

Isabella_mor

Søddepødde skriver:

Hmmm ja det er jo godt nok langt. Skal lige snakke  med min mor om det. Det er hendes katte. Måske man kunne mødes halvvejs på Fyn?

Skal det være han eller hun hvis det er?

en hun kat tror jeg er bedst. men jeg ved self ikk om min søster er ligeglad. det er hende som gerne vil have en kat. så jeg hjælper ligesom hende med at skaffe en... 

Anmeld

16. september 2010

Pena

isabellamor skriver:

en hun kat tror jeg er bedst. men jeg ved self ikk om min søster er ligeglad. det er hende som gerne vil have en kat. så jeg hjælper ligesom hende med at skaffe en... 

He He måske det var nemmere at lade de involverede parter tale sammen istedet for det skal gå gennem os.

Jeg må sige at indtil videre kan jeg tilbyde at køre katten til Odense, da det simpelthen vil være for dyrt at skulle helt til Kbh. Der er jo lige en bro man skal over.

Der er to identiske hunner med striber.

Hvis din søster stadig er interesseret, kan du skrive herinde, eller din søster kan kontakte min mor. Nummeret står i teksten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.