Jern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

mor-til-vanessa

AnneBJ skriver:

ved godt at det sikkert er spurgt om og svaret på 1000 gange men så lige én gang mere for min skyld:

Jern skal tages uafhængigt at måltid ikke? - hvordan definerer I uafhængigt? - jeg spiser som regel en smule mellem 22-23, og tager så min jernpille når jeg børster tænder osv til natten, ca en halv til en hel time senere - er det ok?

kan ikke huske det men ved det er godt at drikke juice til så bliver det optaget i kroppen bedre. jeg plejede at tage min jern pille inden jeg gik i seng. tror det er noget med man skal vente en time inden man spiser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Svane83

AnneBJ skriver:

Du har ikke læst det, har ikke lavet et indlæg

Men det gik super! Fik 1:20109 så det er jo pænt. Så hænder, fødder, hjernehalvdele og et blinkende hjerte Dog var det ikke en samarbejdsvillig baby, så hun brugte 30 min. på at få den til at ligge så hun kunne måle nakkefolden
Men hun var SÅ sød, og det var bare en vild oplevelse! Glæder mig totalt til MD

Ih det var vel nok dejligt....!!!!!

Synes også det var så fantastisk at se det lille vidunder ligge der og vinke og dreje sig sådan LIVE.

Jeg glæder mig helt vildt til at se den igen til MD og overvejer kraftigt at købe en ekstra 3D scanning efter MD ellers er der jo så lang tid til man skal se den igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.