Kom med solstråle historierne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Lucipher

Jeg fik afvide da jeg gik i folkeskole at jeg var for dum og ikke kunne gennemføre en gymnatiel uddannelse og slet ikke kunne så en uddannelse bagefter pga min ordblindhed og min sociale arv. Blev så vred og stædig over den kommentar fra min lære (det var da man blev ærklæret egnet eller ikke egnet til gym) at jeg både har en studenter eksamen og en 3-årig uddannelse nu. Så bare hæng i. Du kan godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

oo

Alexis, du skal være velkommen til at skrive til Søren, hvis du har brug for hjælp han er godt nok på arbejde til klokken seks i aften, men han vil gerne hjælpe når der er tid!

Anmeld

15. september 2010

roenlund

jeg vil også meget gerne hjælpe hvis jeg kan, med et bækken der ikke vil samarbejde laver jeg alligevel ikke andet end at ligge på sofaen... Og jeg er en af de underlige der godt kan lide matematik

Anmeld

15. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg KÆMPER virkelig med Mat. C. Men jeg VIL lære det. Lige nu er jeg bare SÅ udbrændt og trænger VIRKELIG til nogle solstråle historier om, at andre end mig, har lært Mat. eller andet fag, selv om det virkede heeeelt håbløst til en start.

TAK

MIG!!!! Jeg knoklede på hh med mat og specielt statestik Og det var ikke mere end lige at jeg bestod. Så da jeg skulle have statestik som obligatorisk fag på uni....jeg tuede efter første lektion. Aldrig har jeg brugt så meget tid på et fag, der fyldte så lidt og jeg fik 11 til eksamen Men det var et træls semester med masser af tårer når jeg kom hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.