Kom med solstråle historierne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg KÆMPER virkelig med Mat. C. Men jeg VIL lære det. Lige nu er jeg bare SÅ udbrændt og trænger VIRKELIG til nogle solstråle historier om, at andre end mig, har lært Mat. eller andet fag, selv om det virkede heeeelt håbløst til en start.

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mimic

jeg var en klods til matematik i folkeskolen, havde ekstra undervisning og alt muligt, men intet hjalp...

en dag tog min far fat i mig, satte sig ned og forklarede mig det hele, om og om igen, med det resultat at jeg i 2004 fik huen på og stod med en god karakter i matematik ( et 8 tal) så med flid og kampgejst kan det lade sig gøre

bare klem på

Linda

Anmeld

14. september 2010

smokin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg KÆMPER virkelig med Mat. C. Men jeg VIL lære det. Lige nu er jeg bare SÅ udbrændt og trænger VIRKELIG til nogle solstråle historier om, at andre end mig, har lært Mat. eller andet fag, selv om det virkede heeeelt håbløst til en start.

TAK

hvad har du problemer med? Har bestået Mat C + B med fine 12 taller

Anmeld

14. september 2010

AnneBJ

I min folkeskoletid hadede jeg matematik! Som pesten! I 7. fik jeg en lærer, som kan få mindst 50% af fortjenesten for at jeg bestod i 9.

Derefter valgte jeg handelsskole, HHX, bl.a. for at slippe for ordinær matematik. Da jeg nåede til 3. års valgfag var jeg på den. Det eneste fag på C  niveau jeg kunne se mig selv tage var matematik - og det var jo endda langt fra realistisk.. Men, jeg magtede ikke 4 højniveau fag, og valgte altså mat C.

Det blev det bedste år ever. Lynhurtigt fik jeg interessen, ved ikke hvor fra, lavede foran i grundbogen og elskede at der var et facit ved hver eneste stykke Stræber, I know, men noget gjorde at jeg pludselig forstod ddet, og fik mod på det, og gik op og scorede 10 til min studentereksamen!

Fat mod - du har indstillingen med dig, så jeg tror på det nok skal komme til dig!

Anmeld

14. september 2010

Zette skriver:

Tja, har kæmpet med lineære funktioner og ligninger siden de blev præsenteret for mig

Lige nu har jeg siddet med 1 opgave i 2 timer, og besvare 2 spørgsmål. ARGH.

Anmeld

14. september 2010

Zette skriver:

Vildt flot med 12 taller!!

Anmeld

14. september 2010

smokin

Tja, har kæmpet med lineære funktioner og ligninger siden de blev præsenteret for mig

jeg vil godt hjælpe dig - imorgen!

Er nød til at passe sengen da jeg har en prinsesse der ikke gider sove, men send mig opgaven så skal jeg forsøge at kigge på den imorgen hvis hun lader mig...

Har garanteret nogle gode notater i gemmerne...

Anmeld

14. september 2010

smokin

Og ellers har jeg spurgt Trines mand (Tjuhl)... Han er verdensklasse!

Anmeld

14. september 2010

Zette skriver:

jeg vil godt hjælpe dig - imorgen!

Er nød til at passe sengen da jeg har en prinsesse der ikke gider sove, men send mig opgaven så skal jeg forsøge at kigge på den imorgen hvis hun lader mig...

Har garanteret nogle gode notater i gemmerne...

Du er kanon. Det gør jeg. TUSIND TAK søde! Sov godt.

Anmeld

15. september 2010

Sakris

I gymnasiet kunne jeg slet ikke koncentrere mig om matematikken, så jeg blev færdig med 6-taller i både mundtlig og skriftlig på B-niveau 

For at komme ind på uni, skulle jeg have det på A-niveau, og jeg måtte bidde i det sure æble og bare springe på. Jeg besluttede mig for at kæmpe igennem. Brugte lang tid på opgaverne, og gav ikke op før jeg havde forstået det og lavede dem rigtigt. Afsluttede A-niveau med et 11 tal i mundtlig og 10 i skriftlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.