Stop med mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

>>Carina<<

LouiseVous skriver:

Rolig, Rolig.. Det kommer!
Min datter har nægtet at spise rugbrød i over et halvt år, men nu kører det bare ned.. På trods af alt min fortvivlelse med om det var min skyld, og hvis det nu aldrig kom..
Men det kører nu

Godt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

*Sofie*

Carina1984 skriver:

Det anbefales at de stopper senest når de er et år så vi har halvanden måned at lære det på.

Oki, det har jeg ikk hørt

Anmeld

14. september 2010

mor2piger

min datter har heller ikke haft den store appetit, men lige fra den ene dag til den anden kom det og hun begyndte at spise rigtig godt. så godt at hun forleden dag da hun blev passet ude spiste ikke mindre end 8 kartofler og en stort stykke medister  hun er ikke engang 1 år endnu  og til trods for det tager hun ikke meget på  men hun trives

Anmeld

14. september 2010

mor2piger

noget helt andet er så kan en natflaske ( altså mellem 24-06 ) godt gøre at det ikke har så meget appetit om dagen.

Det ved jeg fra min egen pige som var ( eller jeg var &nbsp lang tid om at få fjernet natflasken. da jeg endelig tog mig sammen ( hun var 8-9 måneder ) og hjalp hende igennem natten uden mad ( jeg var der for hende når hun var ked af det og hjalp hende til at falde i søvn igen ) fik hun en appetit om dagen som jeg ikke havde set før.

Så nu får hun kun en aftenflaske kl 19-20

Anmeld

14. september 2010

Mor-til-asta-09

vores datter stoppede da hun var 8 mdr med MME..

Hun fik på daværende tidspunkt kun sin natflaske, hvis hun vågnede.. Og så en dag vågnede hun slet ikke, så sov hun bare igennem.. og har gjort det siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.