Kæresten skrotter elskerinden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

DK

Mutti2B skriver:

Årh, hold da op, smukke. Du slår hende da med flere længder

Århhhh det er dælme rigtig pænt sagt! Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

dorthemus

Hehe genialt indlæg...fed øse i øvrigt

Anmeld

14. september 2010

DK

TbCp skriver:

Hahahaha

Men man kan altså godt have seje biler selvom man er familiefar... vi har da pakket til en hel ferie, for to voksne og et barn under 3 år, i en jaguar!

Men okay det bliver muligvis en anelse svært at få plads til autostol i den der

Ork ja, og han vil også rigtig gerne have en ny fin lille racer. Men der er ingen bagsæder i elskerinden, så man kan kun kører 2 personer af gangen og det er bare ikke så praktisk nu vi bliver 4! De nye biler han overvejer at erstatte den med, er så dyre at han ikke har råd til dem nu. De skal have over 321 hestekræfter som BMW'en har nu, og så skal det være en coupe og en sportsvogn. Og så er mulighederne bare ret begrænsede, hvis den ikke skal være sådan 20 år gammel! Men jeg tror han har tænkt sig at spare de penge op som han sparer hver måned ved at have en billig i drift familie-bil. Og så om et par år have råd til at købe en ny elskerinde!!

Anmeld

14. september 2010

Sofia

Uhh kæresten herhjemme synes hun er SÅ lækker!!! Men vi har vist ikke lige råd til bilkøb

Anmeld

15. september 2010

DK

Uhh kæresten herhjemme synes hun er SÅ lækker!!! Men vi har vist ikke lige råd til bilkøb

He he... Hun er ikke så dyr som man skulle tro. Billigere end en ny skoda stationcar!! Hun vises på datingsiden bilbasen.dk, he he

Anmeld

15. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Lækker tøz

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

LOOOL...hvor er du bare dejlig, sikke en humor
hvis det kan trøste dig, så havde mine ungers far, nøjagtigt det samme forhold til sin gamle Volvo 544.

Men han valgte så, på et tidspunkt at stalde "hende" op. Han ville ellers have solgt hende, men efter mit råd, blev hun stillet hen. og 4-5 år efter kom hun skam tilbage i vores familieliv, til stor glæde for min mand og børn.

Vel vil din mand sikkert savne sin baby, men har har det nok som min far havde det i sin tid. Min far var ivrig sejlsports mand og havde en stor 40 fods sejlbåd, da han mødte min mor. Stort dilemma, for den kvinde han valgte at dele sit liv med, hadede at sejle, og det gør hun stadig LOL
Men båden lå jo bare der og lå, og tilsidst tog han sin beslutning og solgte den.
Og jeg tror ikke han fortrød det. Meen igennem årene kan jeg da huske, at der sommetider kunne komme et lille længselsfuldt suk, når han så billeder af skibe og talen faldt på hans sejlerdage.
Jeg spurgte ham, om han aldrig fortrød, og han sagde meget bestemt: Nej, jeg fik noget der var 10 gange så godt i bytte." Og så så han kærligt på min mor og gav mig et stort kram.
Skal lige tilføje, at mor ALDRIG et eneste sekund selv foreslog at han skilte sig af med den, og hun har aldrig sagt et ord om at han ikke måtte sejle. Han syntes bare det var dødkedeligt at gøre det uden hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

DK

SussieThyssen skriver:

LOOOL...hvor er du bare dejlig, sikke en humor
hvis det kan trøste dig, så havde mine ungers far, nøjagtigt det samme forhold til sin gamle Volvo 544.

Men han valgte så, på et tidspunkt at stalde "hende" op. Han ville ellers have solgt hende, men efter mit råd, blev hun stillet hen. og 4-5 år efter kom hun skam tilbage i vores familieliv, til stor glæde for min mand og børn.

Vel vil din mand sikkert savne sin baby, men har har det nok som min far havde det i sin tid. Min far var ivrig sejlsports mand og havde en stor 40 fods sejlbåd, da han mødte min mor. Stort dilemma, for den kvinde han valgte at dele sit liv med, hadede at sejle, og det gør hun stadig LOL
Men båden lå jo bare der og lå, og tilsidst tog han sin beslutning og solgte den.
Og jeg tror ikke han fortrød det. Meen igennem årene kan jeg da huske, at der sommetider kunne komme et lille længselsfuldt suk, når han så billeder af skibe og talen faldt på hans sejlerdage.
Jeg spurgte ham, om han aldrig fortrød, og han sagde meget bestemt: Nej, jeg fik noget der var 10 gange så godt i bytte." Og så så han kærligt på min mor og gav mig et stort kram.
Skal lige tilføje, at mor ALDRIG et eneste sekund selv foreslog at han skilte sig af med den, og hun har aldrig sagt et ord om at han ikke måtte sejle. Han syntes bare det var dødkedeligt at gøre det uden hende.

Kærligst
Sussie

Vi har overvejet bare at klippe pladerne og lade hende stå i garagen. Problemet er bare så at det ikke er ret meget han så sparer, da han bliver nødt til stadig at have den forsikret hvis nu den alligevel skulle blive stjålet! Han vil købe en familie-bil til en 100.000 kr ca. og så gemme alle de penge han sparer og så på et tidspunkt have råd til den nye drømmebil. Men hvis den er klodset op sparer han ingen penge. Så er det vist bare status quo.

Derfor er det vist farvel. Men han var nu alligevel lidt depri i går aftes efter at have oprettet annoncen på bilbasen. Han blev endda nødt til at gå ud i garagen og få en godnat smøg, og han ryger ellers aldrig om aftenen! Stakkels mand, he he... Det er heldigvis helt hans eget valg!!

Anmeld

15. september 2010

Diana...

Ha ha ha genialt. 

Jeg troet dog det var en motorcykel  Mega fed bil. 

Anmeld

15. september 2010

3xM

fniiiiis

tror gerne manden min vil overtage hende HA HA HA HA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.