Min dejlige kæreste har valgt at skille sig af med hans elskerinde. Der er ikke længere plads til hende i hans liv, og hun er bare for dyr i drift og for bøvlet i forhold til hans nye liv som far, mener han. De har været sammen i 3 år, og han mødte hende i Tyskland, hvor han hentede hende hjem og fik hende installeret.
Jeg er bange for at han kommer til at savne hende for meget, og at han vil føle sig lidt for familieagtig og fanget uden hende. Det mener han ikke selv, og det er hans beslutning at skille sig af med hende. Jeg har af og til også måtte lege med, og hun er helt sikkert bidraget med sjove oplevelser og masser af ballade, og Kirstine forguder hende.
Men nu er det slut. En æra er næsten ovre, og vores nye liv som familie 24-7 er ved at begynde, hvor vi ikke længere har hver anden weekend børnefri og hvor vi ikke længere er midt i tyverne. Nuuuj det tynger at blive voksen!
I får lige et billede af dem sammen til at runde af med. Jeg håber at hun får en god ny forsørger der vil sætte lige så stor pris på hende som Mikkel har gjort, og kun lade hende sove hjemme, og kun vaske hende nænsomt i hånden og tørre hende af med ægte vaskeskind og kun bruge den helt vildt dyre shampoo og voks jævnligt!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld