Kæresten skrotter elskerinden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. september 2010

DK

Min dejlige kæreste har valgt at skille sig af med hans elskerinde. Der er ikke længere plads til hende i hans liv, og hun er bare for dyr i drift og for bøvlet i forhold til hans nye liv som far, mener han. De har været sammen i 3 år, og han mødte hende i Tyskland, hvor han hentede hende hjem og fik hende installeret.

Jeg er bange for at han kommer til at savne hende for meget, og  at han vil føle sig lidt for familieagtig og fanget uden hende. Det mener han ikke selv, og det er hans beslutning at skille sig af med hende. Jeg har af og til også måtte lege med, og hun er helt sikkert bidraget med sjove oplevelser og masser af ballade, og Kirstine forguder hende.

Men nu er det slut. En æra er næsten ovre, og vores nye liv som familie 24-7 er ved at begynde, hvor vi ikke længere har hver anden weekend børnefri og hvor vi ikke længere er midt i tyverne. Nuuuj det tynger at blive voksen!

I får lige et billede af dem sammen til at runde af med. Jeg håber at hun får en god ny forsørger der vil sætte lige så stor pris på hende som Mikkel har gjort, og kun lade hende sove hjemme, og kun vaske hende nænsomt i hånden og tørre hende af med ægte vaskeskind og kun bruge den helt vildt dyre shampoo og voks jævnligt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mutti2B

Hun er fandme lækker

Anmeld

14. september 2010

mor_sabina

Der tog du fusen på mig.. Tænkte da lige et sukund eller 30 (som det tog at læse det) at det var da et forskruet familieliv

Men det bliver da lidt spændende at se om han kan undvære hende, ellers må han jo have fundet sig en anden hobby

Anmeld

14. september 2010

Grynt

Nåhhhhh hun er en lækker dame!!!  Kan godt forstå at det må være med tårer i øjnene at de siger farvel til hinanden

Grynt

Anmeld

14. september 2010

DK

Hun er fandme lækker

Ja, jeg har aldrig helt kunne konkurrere med hende!!

Anmeld

14. september 2010

TbCp

Hahahaha

Men man kan altså godt have seje biler selvom man er familiefar... vi har da pakket til en hel ferie, for to voksne og et barn under 3 år, i en jaguar!

Men okay det bliver muligvis en anelse svært at få plads til autostol i den der

Anmeld

14. september 2010

Chr-Hei

Hold da kæft jeg tænkte også lige hvordan fanden du har ku finde dig i det Hehe .. Fed måde skrive det  på(:

MEn fed bil .. Fedt han tænker på familien :d

Anmeld

14. september 2010

Vingummien

DK skriver:

Forstår jeg godt hehe

Ej syntes det er sejt a han skiller sig af med den. Havde jeg sgu ik gjort

Anmeld

14. september 2010

Mutti2B

DK skriver:

Årh, hold da op, smukke. Du slår hende da med flere længder

Anmeld

14. september 2010

Mor-til-asta-09

DK skriver:

Min dejlige kæreste har valgt at skille sig af med hans elskerinde. Der er ikke længere plads til hende i hans liv, og hun er bare for dyr i drift og for bøvlet i forhold til hans nye liv som far, mener han. De har været sammen i 3 år, og han mødte hende i Tyskland, hvor han hentede hende hjem og fik hende installeret.

Jeg er bange for at han kommer til at savne hende for meget, og  at han vil føle sig lidt for familieagtig og fanget uden hende. Det mener han ikke selv, og det er hans beslutning at skille sig af med hende. Jeg har af og til også måtte lege med, og hun er helt sikkert bidraget med sjove oplevelser og masser af ballade, og Kirstine forguder hende.

Men nu er det slut. En æra er næsten ovre, og vores nye liv som familie 24-7 er ved at begynde, hvor vi ikke længere har hver anden weekend børnefri og hvor vi ikke længere er midt i tyverne. Nuuuj det tynger at blive voksen!

I får lige et billede af dem sammen til at runde af med. Jeg håber at hun får en god ny forsørger der vil sætte lige så stor pris på hende som Mikkel har gjort, og kun lade hende sove hjemme, og kun vaske hende nænsomt i hånden og tørre hende af med ægte vaskeskind og kun bruge den helt vildt dyre shampoo og voks jævnligt!

Hahaha.. Den havde jeg ikke lige set komme

Sad sådan og tænkte hvordan du kunne tage det så roligt at din kæreste havde en elskerinde.. Genialt Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.