føler kæresten glemmer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

mange tak, har spurgt om hvornår han kan komme, men siger han at han først kan om 3 uger

Han har ikke engang set min søn som jeg fødte for 10 dage siden(han er ikke faderen) han skrev bare tillykke med den bette skat, og ikke mere end det,

Ej ud af vagten med ham.... Han lyder altså ikke som den rette for dig.. om 3 uger - så er der gået 2 mdr. imellem i sås !!!! og han har ikke engang set dit barn... ej den holder ikke.. Nyd din lille trold og den nye titel som mor og så find dig en sød og kærlig kæreste som vil både dig og den lille når du er klar..

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym trådstarter

Malene&Frederikke skriver:

Hmm....... det er jo svært reelt at sige hvad din kæreste vil og ikke vil Men for mig lyder det lidt som om, at jeres forhold er ved at løbe ud i sandet. Tror du bliver nødt til at konfrontere ham med det. Når han laver alt muligt andet, end at skænke dig tid....så virker det underligt. Hvertfald for mig?

Nu ved jeg ikke om i bor langt fra hinanden eller? Men i bund og grund, så virker det jo underligt at han har tid til alt muligt andet gøjl, end at være sammen med sin kæreste. Om ikke andet, så være sammen med dig i weekenderne?

Hvis det var mig, så ringede jeg ham op og bad om at få en helt specifik aftale på plads om hvornår i kan ses - og det skal være så hurtig som mulig! Hvis han så har en million undskyldninger, så bed ham kontakte dig i løbet af ugen med et svar om, hvor meget han egentlig gider dig og jeres forhold længere, da du mangler opmærksomhed fra hans side. Og føler du ikke han giver dig noget konkret du kan forholde dig til - så synes jeg du skal overveje om du gider have en kæreste, hvor forholdet er på hans præmisser og hvor han kan komme og gå som han lyster.

Undskyld, men jeg synes det er at være lidt af en vatnisse, ikke at stå ved hvad man vil og bare holde folk hen med dårlige undskyldninger.

han siger han tidligst kan komme hen til mig om 3 uger.

men vil prøve at ringe og snakke med ham og se hvad han siger

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ej ud af vagten med ham.... Han lyder altså ikke som den rette for dig.. om 3 uger - så er der gået 2 mdr. imellem i sås !!!! og han har ikke engang set dit barn... ej den holder ikke.. Nyd din lille trold og den nye titel som mor og så find dig en sød og kærlig kæreste som vil både dig og den lille når du er klar..

Knus og kram fra Pia.

tak for svar(:

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

stine_olesen skriver:

Min erfaring siger mig at vi skal tænke lidt mere på os selv, og en kæreste hvis man kan kalde ham det mere desværre der ikke engang gider skrive godmorgen eller godnat er ikke en man vil samle på, og så skal man bare være ærlig over for hinanden.

Han har ikke tid til dig men har tid til alle andre hmmmm, tror desværre du må sige det er slut og hvis det var mig ville jeg nok sige til ham at han er en kujon for ikke at sige at han ikke har lyst til et forhold mere istedet for bare at fryse en ud og selv gætte at du er det slut.

Ved det er hårdt at være selv især med en lille, men det er hårder og gå med alle bekymringerne om hvor man har den anden, det tager for mange kræfter.

Men det er jo også bare mig. En krammer til dig.

mange tak for svar, vil lige tænke dette igennem og hvad jeg skal sige, så må jeg ringe til ham, næste gang den bette sover

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

har prøvet at lade hver med at kontakte ham i 2 dage, og der skete ingen ting, hørte ikke fra ham

Næ, for du har jo ikke givet ham lov til virkeligt at savne dig.
Når sandheden skal frem, så tror jeg også du godt selv ved, at der ikke er mere at hente der.
Jeg synes det lugter af, at han giver den som den glade ungkarl, og måske lige opbevarer dig som reserven på fløjen.
Og helt ærligt..det har du ikke fortjent.

Ud til højre med ham. Jeg gad ikke engang kontakte ham mere, og skulle han komme i tanke om dig efter nogle dage, og han ringer eller sms'er, så sig lige ud, at du da anser det for slut, for nu har du ikke set ham eller hørt fra ham i så og så lang tid, og det er, efter din mening ikke et forhold. Men at du naturligvis ønsker ham alt det bedste. og så er den potte ude.
Og du skal se...Mr. Right skal nok dukke op
Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2010

Mille83

Anonym skriver:

har prøvet at lade hver med at kontakte ham i 2 dage, og der skete ingen ting, hørte ikke fra ham

Jeg er ked af at skrive det her, men tror du overhovedet i kan kalde jer kærester?

- tænker bare hvis du lige har født og han ikke engang har set babyen endnu, hvilken "far" vil han så være for babyen?

For mig lyder det som om han er fuld af undskyldninger, og nu hvor du også har et barn er du så ikke bedre tjent med en som vil dig?

Igen det er bare gætteri det her...

Anmeld

14. september 2010

klmf

Anonym skriver:

han siger han først kan komme om ca 3 uger, og det syntes jeg er enorm lang tid,

fødte for 10 dage siden(barnet er ikek hans) men han skrev bare en besked med tillykke med den bette skat, han ringede ikke eller noget som helst

UD TIL HØJRE med den nar! Tillykke med den bette, tsk tsk. I er vist ikke kærester længere, sorry to say...

Find en anden, der vil dig og kun dig!

Anmeld

14. september 2010

M&F&C

Pia. skriver:

Knus og kram fra Pia.

Jeg er SÅ ENIG!

Altså ..... jeg tænker, når man er kærester så burde man være helt vilde for at se hinanden.

Nu skriver anonym så at hun har fået en søn for 10 dage siden - mon det har skræmt ham? og måske gjort at virkeligheden er gået op for ham - han er måske ikke lige klar til at være papfar (om man vil). Og så mener han måske det er for kujon agtigt at bruge det som grund - og i stedet er han bare en større kujon ved at blive ved at komme med dårlige undskyldninger.

Op med hovedet, søde anonyme .... hvem end du er, kan du kun fortjene bedre!!!!

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Næ, for du har jo ikke givet ham lov til virkeligt at savne dig.
Når sandheden skal frem, så tror jeg også du godt selv ved, at der ikke er mere at hente der.
Jeg synes det lugter af, at han giver den som den glade ungkarl, og måske lige opbevarer dig som reserven på fløjen.
Og helt ærligt..det har du ikke fortjent.

Ud til højre med ham. Jeg gad ikke engang kontakte ham mere, og skulle han komme i tanke om dig efter nogle dage, og han ringer eller sms'er, så sig lige ud, at du da anser det for slut, for nu har du ikke set ham eller hørt fra ham i så og så lang tid, og det er, efter din mening ikke et forhold. Men at du naturligvis ønsker ham alt det bedste. og så er den potte ude.
Og du skal se...Mr. Right skal nok dukke op
Kærligst
Sussie

tak for svar(:

vil lige have tænkt det hele igennem inden jeg gør noget

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Jeg er ked af at skrive det her, men tror du overhovedet i kan kalde jer kærester?

- tænker bare hvis du lige har født og han ikke engang har set babyen endnu, hvilken "far" vil han så være for babyen?

For mig lyder det som om han er fuld af undskyldninger, og nu hvor du også har et barn er du så ikke bedre tjent med en som vil dig?

Igen det er bare gætteri det her...

du har i bund og grund nok ret,

men mange tak for svar, vil lige tænke det hele igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.