føler kæresten glemmer mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.010 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg ikek føler at min kæreste gider mig mere.

vi har ikke set hinanden i 1 måned da han ikke har tid som han siger.
før i tiden ringede vi sammen hver aften og sagde godnat. og vi skrev meget sammen i løbet a dagen,
nu har vi ikke snakket sammen i telefon i 2 uger, og han skriver ikke a sig selv mere, han svare godt nok på mine sms´er men hvis jeg ikke skriver en hel dag til ham, så hører jeg ikke fra ham,

noget andet er at jeg føler han skjuler en masse for mig, engang jeg har spurgte ham hvad han havde lavet i løbet a dagen, svaret  han at han bare havde spillet computer og ryddet op.
finder så sener ud af på Facebook at han havde været henne ved sin eks og hans datter, (dette gør mig ikke noget da dette jo er hans datter, men det at han ikke fortæller mig det)

noget andet erat han ikke fortæller mig noget som helst.
finder ud af alle tingene igennem hans facebook, finder ud af at han havde været sammen med en Veninde "alene" hele dagen igår og derfor ikke havde svaret mig,

er det bare mig eller skjuler han noget, eller måske endda ikke gider mig mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Mischa

1 måned er lang tid, og det synes jeg er en meget dårlig undskyldning, at han bare ikke har tid. Der vil altid være lidt tid til den man elsker.

Jeg kan ikke sige om han skjuler noget, men jeg ville også tænke ligesom du gør. så jeg ville tage en snak med ham, det er det nemmeste, hvis du vil vide hvad han går og laver. Det er kun ham der kan svare dig på det.

så hvis han har tid til at "spille computer og rydde op" en hel dag, hvorfor skulle han så ikke have tid til dig?

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øhh... Hvis en kæreste ikke har "haft tid" i en måned så vil han ikke en nok! Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke engang jeg ville kalde mig "kærester" længere med en der i den grad ikke gad prioritere mig. Hvis mænd vil se en så dukker de op i regn, slud, sne og blæst!

Held og lykke - jeg håber du får sagt fra og finder en der vil dig ligeså meget som du vil ham!

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

sagen er den at jeg ikek føler at min kæreste gider mig mere.

vi har ikke set hinanden i 1 måned da han ikke har tid som han siger.
før i tiden ringede vi sammen hver aften og sagde godnat. og vi skrev meget sammen i løbet a dagen,
nu har vi ikke snakket sammen i telefon i 2 uger, og han skriver ikke a sig selv mere, han svare godt nok på mine sms´er men hvis jeg ikke skriver en hel dag til ham, så hører jeg ikke fra ham,

noget andet er at jeg føler han skjuler en masse for mig, engang jeg har spurgte ham hvad han havde lavet i løbet a dagen, svaret  han at han bare havde spillet computer og ryddet op.
finder så sener ud af på Facebook at han havde været henne ved sin eks og hans datter, (dette gør mig ikke noget da dette jo er hans datter, men det at han ikke fortæller mig det)

noget andet erat han ikke fortæller mig noget som helst.
finder ud af alle tingene igennem hans facebook, finder ud af at han havde været sammen med en Veninde "alene" hele dagen igår og derfor ikke havde svaret mig,

er det bare mig eller skjuler han noget, eller måske endda ikke gider mig mere?

Det lyder da ikke så rart... Når man har en kæreste og man ikke bor sammen - vil man så ikke gøre alt for at tale sammen hver evig eneste dag og gerne flere gange dagligt... - ja helst ses....

Syntes det lyder underligt at han ikke ringer, skriver eller i det hele taget lader høre fra sig hvis du ikke gør noget...

Syntes du skal bede ham komme så I kan få talt sammen... syntes ikke du skal gå og være ked af det over det her...

Knus og de bedste tanker fra Pia.

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det lyder da ikke så rart... Når man har en kæreste og man ikke bor sammen - vil man så ikke gøre alt for at tale sammen hver evig eneste dag og gerne flere gange dagligt... - ja helst ses....

Syntes det lyder underligt at han ikke ringer, skriver eller i det hele taget lader høre fra sig hvis du ikke gør noget...

Syntes du skal bede ham komme så I kan få talt sammen... syntes ikke du skal gå og være ked af det over det her...

Knus og de bedste tanker fra Pia.

mange tak, har spurgt om hvornår han kan komme, men siger han at han først kan om 3 uger

Han har ikke engang set min søn som jeg fødte for 10 dage siden(han er ikke faderen) han skrev bare tillykke med den bette skat, og ikke mere end det,

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Rosa skriver:

Øhh... Hvis en kæreste ikke har "haft tid" i en måned så vil han ikke en nok! Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke engang jeg ville kalde mig "kærester" længere med en der i den grad ikke gad prioritere mig. Hvis mænd vil se en så dukker de op i regn, slud, sne og blæst!

Held og lykke - jeg håber du får sagt fra og finder en der vil dig ligeså meget som du vil ham!

Kan kun være helt enig.

Søde ven..skrot ham. Jeg er ked af at sige det, men det er slut.
Hvad med om du, til en forandring undlod at kontakte ham, og så se hvad der sker?
Bare en tanke.
Og så får du et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2010

M&F&C

Hmm....... det er jo svært reelt at sige hvad din kæreste vil og ikke vil Men for mig lyder det lidt som om, at jeres forhold er ved at løbe ud i sandet. Tror du bliver nødt til at konfrontere ham med det. Når han laver alt muligt andet, end at skænke dig tid....så virker det underligt. Hvertfald for mig?

Nu ved jeg ikke om i bor langt fra hinanden eller? Men i bund og grund, så virker det jo underligt at han har tid til alt muligt andet gøjl, end at være sammen med sin kæreste. Om ikke andet, så være sammen med dig i weekenderne?

Hvis det var mig, så ringede jeg ham op og bad om at få en helt specifik aftale på plads om hvornår i kan ses - og det skal være så hurtig som mulig! Hvis han så har en million undskyldninger, så bed ham kontakte dig i løbet af ugen med et svar om, hvor meget han egentlig gider dig og jeres forhold længere, da du mangler opmærksomhed fra hans side. Og føler du ikke han giver dig noget konkret du kan forholde dig til - så synes jeg du skal overveje om du gider have en kæreste, hvor forholdet er på hans præmisser og hvor han kan komme og gå som han lyster.

Undskyld, men jeg synes det er at være lidt af en vatnisse, ikke at stå ved hvad man vil og bare holde folk hen med dårlige undskyldninger.

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

MischaKuhr skriver:

1 måned er lang tid, og det synes jeg er en meget dårlig undskyldning, at han bare ikke har tid. Der vil altid være lidt tid til den man elsker.

Jeg kan ikke sige om han skjuler noget, men jeg ville også tænke ligesom du gør. så jeg ville tage en snak med ham, det er det nemmeste, hvis du vil vide hvad han går og laver. Det er kun ham der kan svare dig på det.

så hvis han har tid til at "spille computer og rydde op" en hel dag, hvorfor skulle han så ikke have tid til dig?

han siger han først kan komme om ca 3 uger, og det syntes jeg er enorm lang tid,

fødte for 10 dage siden(barnet er ikek hans) men han skrev bare en besked med tillykke med den bette skat, han ringede ikke eller noget som helst

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Kan kun være helt enig.

Søde ven..skrot ham. Jeg er ked af at sige det, men det er slut.
Hvad med om du, til en forandring undlod at kontakte ham, og så se hvad der sker?
Bare en tanke.
Og så får du et stort knus

Kærligst
Sussie

har prøvet at lade hver med at kontakte ham i 2 dage, og der skete ingen ting, hørte ikke fra ham

Anmeld

14. september 2010

stine_olesen

Min erfaring siger mig at vi skal tænke lidt mere på os selv, og en kæreste hvis man kan kalde ham det mere desværre der ikke engang gider skrive godmorgen eller godnat er ikke en man vil samle på, og så skal man bare være ærlig over for hinanden.

Han har ikke tid til dig men har tid til alle andre hmmmm, tror desværre du må sige det er slut og hvis det var mig ville jeg nok sige til ham at han er en kujon for ikke at sige at han ikke har lyst til et forhold mere istedet for bare at fryse en ud og selv gætte at du er det slut.

Ved det er hårdt at være selv især med en lille, men det er hårder og gå med alle bekymringerne om hvor man har den anden, det tager for mange kræfter.

Men det er jo også bare mig. En krammer til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.