Pige eller dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

pusling30

Jeg har 3 drenge, og de er lavet forskelligt, både før ægløsning og på ægløsning, så her har det ikke haft betydning. I min ex familie er der flest drengebørn, hans mor har fået 2 drenge, hans moster 1 dreng, hans onkel 2 drenge, hans halvbror har 5 drenge, og hans lillebror 2 drenge. I min familie er det lidt blandet, men min farmor fik 4 drenge min far 2 piger, min ene onkel 1 pige anden onkel 1 af hver min 3 onkel 1 af hver, min mormor fik 2 af hver og min onkel 2 drenge!

mvh Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

isimaven

vi har en af hver og jeg synes ikke der var så stor forskel på opskriften hehehe...
jeg tror bare i skal knalde derudaf og se hvad der sker hehehe

Anmeld

23. september 2010

Missi

Brug den kiniske kaldender, godt være man ikke liii tror det er realistik, meeeen den passer på ALLE jeg kender

Anmeld

23. september 2010

Chewy

Om det bliver en pige eller en dreng afhænger også af kvindens æg. Selvom sædcellen når frem til ægget er det ikke altid at ægget lukker sædcellen ind. De løber tit ved siden af hinanden i æggelederen, og det er så afgørende, om ægget lukket sædcellen hurtigt ind = dreng og sent ind = pige. Derudover spiller selve sædcellens egenskaber også ind. Derfor er det en kombination af ting, der afgør køn og ikke sex på ÆL eller ej.

Det var sådan min søster, der er biokemiker og ekspert i fertilitet, forklarede mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.