Hvad gør man når.... (lidt langt..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

4xGreve

Problembarnet skriver:

at hun ikke ville sige tillykke til mig fordi at hun sys det var for tidligt for os at få børn sammen. Og hun var bekymret for hvis vi gik fra hinanden om Stefan ville få lov til at se barnet. og hun var bekymret for om jeg ville gå tilbage til min eks. Hun var bekymret for Stefans børn - hvordan jeg er overfor dem.

Hun fik mig til at føle mig så lille.. og fortryder at jeg forsvarede mig.. sku ha sagt Det kan du være fuldstændig ligeglad med. Det er en sag mellem mig og Stefan, ikke dig. og så sku jeg være gået..

selvfølgelig skal hun ikke blande sig i jeres liv men syntes du reger lidt for voldsomt jeg syntes din kæreste skal tag en snak med hende men at afskrive hende fordi hun er bekymret for sin bror pga. nogen tidliger har fået ham ned med nakken syntes jeg måske er lige voldsomt nok - men kan godt forstå du bliver ked af det og det er du da også i din gode ret til osv. men sæt dig end køl af find ud af havd du vil have sagt til hende også kan enten du kæresten eller jer begge tag en snak  med hende...

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm ja det kan jeg godt se, det er ikke rart!

havde hun noget konkret som lå til grund for hendes "bekymringer"? eller er det taget ud af den blå luft?

jeg synes i skal få renset luften...  når det er hans søster er det den nære familie og det er aldrig sjovt at have den slags gnidninger der...

Slet ik, det kom ud af den blå luft og det kom som en lussing...

Jeg sad pænt og ventede på Stefan, og så kom hun og satte sig og så sagde hun: Jeg har ikke sagt tillykke til dig fordi... og så kørte rouletten ellers...

Anmeld

14. september 2010

Pia.

Syntes så helt bestemt ikke hun skal blande sig i noget der ikke kommer hende ved... Men at forbyde faster at se baby og baby at se faster syntes jeg er forkert...

Jeg tror hellere jeg ville prøve på at løse det... snak med hende og sig hvad der gjorde dig ked af det, vred og skuffet.

Din kæreste mister jo også en søster på det her - Så håber I finder en god løsning så alle bliver glade...

Knus Pia.

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

Problembarnet skriver:

Slet ik, det kom ud af den blå luft og det kom som en lussing...

Jeg sad pænt og ventede på Stefan, og så kom hun og satte sig og så sagde hun: Jeg har ikke sagt tillykke til dig fordi... og så kørte rouletten ellers...

jo men jeg mener om hun har oplevet noget mht de ting hun sagde?

jeg synes Stefan burde tale med hende....

Anmeld

14. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Problembarnet skriver:

Stefans sidste kæreste var voldig mod ham og var heller ik sød mod hans børn... og så blev drengenes mor jo også nævnt.. og m.m. = at hun blandede sig i vores forhold - sådan nogle ting som hvis vi nu gik fra hinanden, og hvis jeg nu gik tilbage til min eks.. og .. alle mulige ting hun faktisk kan være pisse ligeglad med/som faktisk ikke kommer hende ved.

Vil prøve, det er bare svært...

Når han kommer fra sådan et forhold, ja så kan jeg på sin vis godt forstå hun er bekymret for sin bror. Ikke at det berettiger hende til at komme med sådanne udtalelser, men jeg er da også omsorgsfuld overfor min søster på 33 og vil beskytte hende mod alt ondt.

Hun tager en masse sorg på forskud, så selv om hun sårede dig, ja glem hvad hun har sagt, og tilskriv det et midlertidigt fornuftstab. Sker det så igen, ja så kan du få din kæreste til at snakke med hende, for så er hun bare ude på ballade

Anmeld

15. september 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Mange tak for jeres råd og svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.