Min store skattepige skal være storesøster
Vi sku til en fødselsdag hos min kærestes brors kæreste her i slutningen af august, og det var første gang jeg så kærestens familie efter nyheden, hans mor er super glad, hans far tager det som fædre nu gør, hans bror er glad, hans moster er glad, hans mors fætter er glad, hans niecer er glade. Alle virker til at være glade. Og det er jeg glad for eftersom det hele er ret nyt...
Så får jeg det dårligt og vi gør os klar til at tage hjem, så kommer hans søster - som jeg aldrig har haft noget imod - og "angriber" mig- følte jeg.. og forklarede hvorfor hun ikke har sagt tillykke til mig.. og så begyndte hun at tale om eks-kærester m.m. Og jeg blev virkelig gal, og lidt ked af det..
og efter den episode har jeg ikke haft lyst til at se hans søster, og jeg vil slet ikke have at hun skal ha noget forhold til vores barn..
Dagen efter talte jeg med Stefan (min kæreste) om det, og fortalte ham, hvad hun havde sagt osv. og sagde også til ham at jeg ikke ville ha at hun sku se eller lave noget med vores barn. Stefan sagde okay til det.. Nu sidder jeg så og tænker på fødsel m.m. og hvis hun dukker om - som hun nok gør, og jeg vil ikke ha hende der -
hvad gør man så??
Anmeld