Babybio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Sisley

dorthemus skriver:

Nej det var på Fisketorvet..der skal jeg ikke hen igen, selvom de var så søde til at stå og vugge bebserne der stod på rad og række i forhallen. Men der lugter simpelthen for meget at popcorn og det runger derude  Det er mig en gåde hvordan hun ku sove i den larm og den lugt

Jeg har selv tænkt på Vanløse Bio for det er ikke så langt fra hvor jeg bor...hvilken dag er der babybio der? Der er også i Falkoner Bio, men det kan jeg ikke før efter babysvøm er slut..det er nemlig om torsdagen.

I Vanløse bio er det om onsdagen og det er en ret god bif, synes jeg. De har også en meget fin café/restaurant i underetagen, der hedder The Basement.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Sisley

Baagøe skriver:

Jo mindre desto bedre er det. Laura var med da hun var 4 mdr. og hun var næsten for gammel

Oh no, jeg håber ikke Stella også er for gammel så... Nå, der er jo kun en måde at finde ud af det på...

Anmeld

15. september 2010

Valle81

Sisley skriver:

Har I haft Jeres baby med i babybio og hvor gammel var baby første gang?

Min datter er 4 mdr. og jeg overvejer at prøve en tur i babybio med hende, men jeg spekulerer på, om hun stadig er for lille. Ved godt der er forskel på hvor nemme og rolige babyer er, så det er bare for at få en fornemmelse af hvor gamle de ca. skal være. Hun er normalt rimelig nem og rolig at have med ud, men det er jo noget helt nyt og anderledes, så det er jo ikke til at sige hvordan hun reagerer (forleden kørte vi i bus for første gang og det var ikke det helt store hit hos den lille dame)

Sisley

Hey:0)

Jeg tror Anton var lige 3 mdr da vi var afsted første gang:0)

Det var super godt. I Viborg sætter man sin barnevogn i forhallen og vognen får et nummerpå en seddel og jeg fik en magen til. Anton sov:0)

Ude i forhallen går der 2 mennesker mellem alle vognene - tror der stod godt 50-75 stk og kigger og lytter - når et barn vågner - så siger de i en microfon som går ind i salen nummer 88 nummer 88 - det var mit numer sidst - og så er det ud til sin guldklump.

Det fungere super - der er sat pusleplads op, microovn til dem der skal have varmet flaske osv.

Det er bare at komme afsted - super oplevelse - og især fordi alle der er der er "i same båd":0)

Anmeld

15. september 2010

Sisley

Valle81 skriver:

Hey:0)

Jeg tror Anton var lige 3 mdr da vi var afsted første gang:0)

Det var super godt. I Viborg sætter man sin barnevogn i forhallen og vognen får et nummerpå en seddel og jeg fik en magen til. Anton sov:0)

Ude i forhallen går der 2 mennesker mellem alle vognene - tror der stod godt 50-75 stk og kigger og lytter - når et barn vågner - så siger de i en microfon som går ind i salen nummer 88 nummer 88 - det var mit numer sidst - og så er det ud til sin guldklump.

Det fungere super - der er sat pusleplads op, microovn til dem der skal have varmet flaske osv.

Det er bare at komme afsted - super oplevelse - og især fordi alle der er der er "i same båd":0)

Jeg tror det fungerer på samme måde i Vanløse med barnevogne osv. Med mindre Stella sover, når vi ankommer, tror jeg dog hun ender med at se hele filmen sammen med mig  Overvejede lidt om jeg skulle tage voksiposen med - så kan jeg altid putte hende på gulvet. Lyder det helt idiotisk? Hvis jeg skal lægge hende i barnevognen under filmen, vil jeg utvivlsomt misse en del.

Anmeld

15. september 2010

Valle81

Sisley skriver:

Jeg tror det fungerer på samme måde i Vanløse med barnevogne osv. Med mindre Stella sover, når vi ankommer, tror jeg dog hun ender med at se hele filmen sammen med mig  Overvejede lidt om jeg skulle tage voksiposen med - så kan jeg altid putte hende på gulvet. Lyder det helt idiotisk? Hvis jeg skal lægge hende i barnevognen under filmen, vil jeg utvivlsomt misse en del.

Synes det lyder som en rigtig god ide med voksi:0

Anton vågnede også og jeg havde ham i salen - da han skulle sove igen sad jeg med ham i armene og da han sov puttede jeg ham i dyne og havde ham på gulvet ved mig:0)

Anmeld

15. september 2010

Sisley

Valle81 skriver:

Synes det lyder som en rigtig god ide med voksi:0

Anton vågnede også og jeg havde ham i salen - da han skulle sove igen sad jeg med ham i armene og da han sov puttede jeg ham i dyne og havde ham på gulvet ved mig:0)

Jamen så tager jeg voksien med. Hun er ikke vant til at blive lagt i vognen, så jeg kan lige se mig selv trille rundt med hende i foyeren mens filmen bare ruller derudaf...

Anmeld

15. september 2010

dorthemus

Sisley skriver:

I Vanløse bio er det om onsdagen og det er en ret god bif, synes jeg. De har også en meget fin café/restaurant i underetagen, der hedder The Basement.

Tak...det skal jeg så

Anmeld

15. september 2010

elluL

Hej

Jeg skal i baby bio for første gang idag med mødregruppen.

Glæder mig rigtig meget og er spændt på hvordan Milan tager det Han er knap 4 måneder.

Stort knus herfra Louise, som håber du også kommer afsted og får en god bio tur med din bebs

Anmeld

15. september 2010

Banditten´s mor

Nu kan jeg se, at du er fra København (2000 - går ud fra at det er FRB). Var det tilfældigvis i Vanløse Bio du var? Det er der jeg skal hen, men jeg er også interesseret i at høre om andre biffer der har babybio

Du kan osse tage i Falkoner bio på Frederiksberg. Jeg har været der flere gange og er vældig glad for den. Der er microovn og folk til at kigge efter sovende babyer. Lyden er lavere end alm. bio og ingen tager sig af at baby græder. Min erfaring er at bliver baby umulig, så går folk ud. Min veninde og jeg havde hver vores "kyssesæde" (bagerste række), så ungerne kunne sidde og ligge ved siden af os. Det kan klart anbefales. Der er i øvrigt om torsdagen kl 10.

Jeg var afsted første gang da knægten var 4 måneder tror jeg. Der var han lidt ked, han gad nok ikke se Sex and the city . Anden gang var der ingen problemer, der så han lidt med (Twilight var åbenbart sagen) og ellers sov han (eller så var den ikke... ).

Anmeld

15. september 2010

Pige2009

Sisley skriver:

Oh no, jeg håber ikke Stella også er for gammel så... Nå, der er jo kun en måde at finde ud af det på...

Ja - go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.