Sisley skriver:
Har I haft Jeres baby med i babybio og hvor gammel var baby første gang?
Min datter er 4 mdr. og jeg overvejer at prøve en tur i babybio med hende, men jeg spekulerer på, om hun stadig er for lille. Ved godt der er forskel på hvor nemme og rolige babyer er, så det er bare for at få en fornemmelse af hvor gamle de ca. skal være. Hun er normalt rimelig nem og rolig at have med ud, men det er jo noget helt nyt og anderledes, så det er jo ikke til at sige hvordan hun reagerer (forleden kørte vi i bus for første gang og det var ikke det helt store hit hos den lille dame)
Sisley
Hey:0)
Jeg tror Anton var lige 3 mdr da vi var afsted første gang:0)
Det var super godt. I Viborg sætter man sin barnevogn i forhallen og vognen får et nummerpå en seddel og jeg fik en magen til. Anton sov:0)
Ude i forhallen går der 2 mennesker mellem alle vognene - tror der stod godt 50-75 stk og kigger og lytter - når et barn vågner - så siger de i en microfon som går ind i salen nummer 88 nummer 88 - det var mit numer sidst - og så er det ud til sin guldklump.
Det fungere super - der er sat pusleplads op, microovn til dem der skal have varmet flaske osv.
Det er bare at komme afsted - super oplevelse - og især fordi alle der er der er "i same båd":0)
Anmeld