Babybio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.328 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. september 2010

Sisley

Har I haft Jeres baby med i babybio og hvor gammel var baby første gang?

Min datter er 4 mdr. og jeg overvejer at prøve en tur i babybio med hende, men jeg spekulerer på, om hun stadig er for lille. Ved godt der er forskel på hvor nemme og rolige babyer er, så det er bare for at få en fornemmelse af hvor gamle de ca. skal være. Hun er normalt rimelig nem og rolig at have med ud, men det er jo noget helt nyt og anderledes, så det er jo ikke til at sige hvordan hun reagerer (forleden kørte vi i bus for første gang og det var ikke det helt store hit hos den lille dame)

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

LISBETH:-)

Jeg er fast i babybio 1 gang hver måned. Jeg var der første gang da Elina var helt nyfødt, det var jeg også med hendes storesøster.

Det er nemmest når de er helt små, så sover de jo bare - eller spiser.

Når de bliver større, kan det godt være en udfordring for så vil de jo gerne kravle rudt osv.

Så se du bare og komme afsted. Jeg elsker babybio!!!!

Forresten har alle de andre i babybio jo også børn med, så der er da ingen der bliver sure fordi baby græder lidt

Anmeld

14. september 2010

Sisley

lisbeth2910 skriver:

Jeg er fast i babybio 1 gang hver måned. Jeg var der første gang da Elina var helt nyfødt, det var jeg også med hendes storesøster.

Det er nemmest når de er helt små, så sover de jo bare - eller spiser.

Når de bliver større, kan det godt være en udfordring for så vil de jo gerne kravle rudt osv.

Så se du bare og komme afsted. Jeg elsker babybio!!!!

Forresten har alle de andre i babybio jo også børn med, så der er da ingen der bliver sure fordi baby græder lidt

Jeg tror også vi er klar til det  Jeg er såmænd ikke bekymret for om hun græder - vi kan jo altid gå hvis det er helt forfærdeligt. Jeg er mere bekymret for om hun vil lade mig se filmen bare en lille smule eller om jeg hellere skal underholde hende... Kan man tage barnevognen med ind?

Anmeld

14. september 2010

thildemus

Jeg tror også vi er klar til det  Jeg er såmænd ikke bekymret for om hun græder - vi kan jo altid gå hvis det er helt forfærdeligt. Jeg er mere bekymret for om hun vil lade mig se filmen bare en lille smule eller om jeg hellere skal underholde hende... Kan man tage barnevognen med ind?

Kommer an på hvor du er fra. Det er forskelligt fra bio til bio.

Vi vare rigtigt glade for babybio (jeg kunne tage vogn og alt med ind). De var rigtig søde hvor vi gik og regulerede lyden efter hvad vi i salen synes. Jeg havde min dreng med første gang da han var under 1 måned og sidste gang lige efter 1 år (hvor vi havde en gåvogn med, og han susede rundt nede foran skærmen og have det pragtfuldt )

Anmeld

14. september 2010

LISBETH:-)

Der hvor jeg går i babybio (nykøbing F.) kan man sagtens have barnevogn med ind. Jeg har en voksi pose som jeg så tager med op hvor jeg sidder, og har hende liggende på gulvet ved mine fødder i den. Jeg har ikke haft problemer med at se filmen. Der er jo flot lys i loftet osv. som der fanger deres opmærksomhed.

I "min" babybio er der lidt lys og lyden er dæmpet iforhold til når man går i alm. bio.

Anmeld

14. september 2010

Thildesmor

vi var inde og se den nye sex and the city i babybio, det var lige da den udkom, kan ikke huske hvornår det nu lige var, men thilde er fra maj så hun var kun et par måneder, og ikke om hun sagde et kvæk derinde det var bare så hyggeligt

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Jeg var i babybio første gang da Runa var 8 uger...hun sov i barnevognen udenfor under hele filmen. Meget mærkeligt at sidde derinde som den eneste uden sin baby  Følte mig nærmest malplaceret

Anmeld

14. september 2010

Sisley

dorthemus skriver:

Jeg var i babybio første gang da Runa var 8 uger...hun sov i barnevognen udenfor under hele filmen. Meget mærkeligt at sidde derinde som den eneste uden sin baby  Følte mig nærmest malplaceret

Nu kan jeg se, at du er fra København (2000 - går ud fra at det er FRB). Var det tilfældigvis i Vanløse Bio du var? Det er der jeg skal hen, men jeg er også interesseret i at høre om andre biffer der har babybio

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

Sisley skriver:

Nu kan jeg se, at du er fra København (2000 - går ud fra at det er FRB). Var det tilfældigvis i Vanløse Bio du var? Det er der jeg skal hen, men jeg er også interesseret i at høre om andre biffer der har babybio

Nej det var på Fisketorvet..der skal jeg ikke hen igen, selvom de var så søde til at stå og vugge bebserne der stod på rad og række i forhallen. Men der lugter simpelthen for meget at popcorn og det runger derude  Det er mig en gåde hvordan hun ku sove i den larm og den lugt

Jeg har selv tænkt på Vanløse Bio for det er ikke så langt fra hvor jeg bor...hvilken dag er der babybio der? Der er også i Falkoner Bio, men det kan jeg ikke før efter babysvøm er slut..det er nemlig om torsdagen.

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

Jo mindre desto bedre er det. Laura var med da hun var 4 mdr. og hun var næsten for gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.