Føler mig som verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

FruEllingsen

Rosa skriver:

Åh, den med alarmen har vi også prøvet en gang - nøjjj hvor var han ulykkelig da vi endelig "fandt" ham Det er bare så forfærdeligt, når de er så ulykkelige, men du må stoppe med at slå dig selv oveni hovedet med en menneskelig fejl som han - let's face it - ikke døde af! Håber turen til øjenlægen går godt og at I alligevel får en god dag!

Knus

Rosa

Mange tak skal du have.

Det er altså rart at vide at man ikke er alene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

FruEllingsen

twinboys skriver:

Ville bare lige give en krammer og sige at han får ikke nogen bedre moar end dig...

1000 tak

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Rosa skriver:

Hahahaha!!! - Ejjj, det er overhovedet ikke sjovt, men jeg kunne bare ikke lade være med at grine ved tanken om afslappede kaffedrikkende pædagoger med liidt for god tid, mens 25 unger bare SKRÅÅÅLER deruda' udenfor 

Hehe..kan også lige "høre" det for mig.
Trøst jer piger, de har ikke taget skade. I gamle dage, måtte ungerne tit ligge selv i hele timer ad gangen, mens mor var ude og arbejde, og de overlevde og blev ikke dårlige mennesker af den grund.
Men jeg har også prøvet det med babyalarmen.
Jirks...hvor havde jeg det også dårligt bagefter.
Så du får lige et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2010

FruEllingsen

baby2010 skriver:

Du er ikke en dårlig mor! Jeg har engang arbejdet i en vuggestue, hvor det skete! Vi havde lagt alle børnene ud og sove, og sad og drak kaffe. Jeg synes de havde sovet lidt for roligt, lidt for længe og så kampskreg de allesammen i kor, da jeg kiggede til dem! 

Det kan ske for enhver! No worries 

Julie

så skal der trøstes igennem lige pludselig.

tak fordi du delte.. fik da smilet lidt frem

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Drømmer skriver:

Mange tak skal du have.

Det er altså rart at vide at man ikke er alene.

Så vidt jeg ved er det en TYPISK fejl hos os nybagte! Hele min MG har lavet det stunt, men ofte nåede de at opdage det inden ungen vågnede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.