Føler mig som verdens dårligste mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. september 2010

FruEllingsen

Føj for en morgen....

Marcus sover jo på sit eget værelse, og så har vi sat babyalarmen til, for at være sikker på at høre ham. i går havde vi så åbentbart fået instillet den forkert. for her til morgen Vågner jeg så ved at jeg kan høre en underlig lyd.(som ikke går i a.larmen)  farer simpelthen ud af sengen, og da jeg kommer ud af soveværelset kan jeg høre at det er Marcus.

Han skriger simpelthen som han ALDRIG har skreget før. og jeg har bare ikke hørt ham min lille skat er bare dybt ulykkelig. og tør slet ikke tænke på hvor længe han har lagt at og været så ulykkelig

Men jeg får ham op og lavet en flaske som han bare sluger. og nu ligger han så her på maven af mig. og hulker lige så stille.

Mit hjerte kan slet ikke bære det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

isimaven

åh nej hvor uhyggeligt for jer begge
I får et stort
men husk det kan ske for os alle men det er godt nok noget der rammer moderhjertet hårdt når det sker.
Hav en god morgen sammen han skal nok tilgive dig
hilsen Rakel (som også har en del morbrølere bag sig)

Anmeld

14. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Årh Søs altså! Du får lige en stor krammer af mig!

Ved præcis hvordan du har det - det kom jeg også til med Frederikke en dag, da hun kun var et par uger gammel.

Men det var da godt at du hørte ham, så du kunne få ham trøstet! Og nej - du er bestemt ikke en dårlig mor! Er helt sikker på, at Marcus ikke kunne have en bedre mor end dig!!!

Knus.

Anmeld

14. september 2010

FruEllingsen

isimaven skriver:

åh nej hvor uhyggeligt for jer begge
I får et stort
men husk det kan ske for os alle men det er godt nok noget der rammer moderhjertet hårdt når det sker.
Hav en god morgen sammen han skal nok tilgive dig
hilsen Rakel (som også har en del morbrølere bag sig)

rart at høre at man ikke er den eneste.

Desværre han vi ikke have den puttemorgen jeg tror vi begge godt kunne bruge.

Vi skal nemlig til øjenlæge i dag. og det HADER han, for han skal dryppes i øjnene. så der kommer han også til t at skrige helt vildt.

'det kan vist bare ikkd blive en god dag i dag

Anmeld

14. september 2010

FruEllingsen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Ved præcis hvordan du har det - det kom jeg også til med Frederikke en dag, da hun kun var et par uger gammel.

Men det var da godt at du hørte ham, så du kunne få ham trøstet! Og nej - du er bestemt ikke en dårlig mor! Er helt sikker på, at Marcus ikke kunne have en bedre mor end dig!!!

Knus.

Tak Corinna.

dine søde ord varmer rigtig meget

Anmeld

14. september 2010

isimaven

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Knus.

åh øv... I er oppe imod hårde odds synes jeg :/

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh, den med alarmen har vi også prøvet en gang - nøjjj hvor var han ulykkelig da vi endelig "fandt" ham Det er bare så forfærdeligt, når de er så ulykkelige, men du må stoppe med at slå dig selv oveni hovedet med en menneskelig fejl som han - let's face it - ikke døde af! Håber turen til øjenlægen går godt og at I alligevel får en god dag!

Knus

Rosa

Anmeld

14. september 2010

twinboys

Ville bare lige give en krammer og sige at han får ikke nogen bedre moar end dig...

Anmeld

14. september 2010

baby2010

Du er ikke en dårlig mor! Jeg har engang arbejdet i en vuggestue, hvor det skete! Vi havde lagt alle børnene ud og sove, og sad og drak kaffe. Jeg synes de havde sovet lidt for roligt, lidt for længe og så kampskreg de allesammen i kor, da jeg kiggede til dem! 

Det kan ske for enhver! No worries 

Julie

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Du er ikke en dårlig mor! Jeg har engang arbejdet i en vuggestue, hvor det skete! Vi havde lagt alle børnene ud og sove, og sad og drak kaffe. Jeg synes de havde sovet lidt for roligt, lidt for længe og så kampskreg de allesammen i kor, da jeg kiggede til dem! 

Det kan ske for enhver! No worries 

Julie

Hahahaha!!! - Ejjj, det er overhovedet ikke sjovt, men jeg kunne bare ikke lade være med at grine ved tanken om afslappede kaffedrikkende pædagoger med liidt for god tid, mens 25 unger bare SKRÅÅÅLER deruda' udenfor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.