Så blev min Elina døbt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Bellinda89

lisbeth2910 skriver:

Tak  jeg synes jo selvfølgelig også selv at hun mindst er det 8. vidunder

Ja det synes man selvfølgelig om sit eget vidunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

For s**** vejer hun 9 kg nu...hvad har du i de babser  Runa skal vejes og måles på fredag, er spændt på det.

Jeg tror faktisk hun vejer lidt mere - 9,3 siger vores egen vægt. Men sundhedsplejesken kommer den 22. så må vi se.

Hun får halvt babs og halv flaske - dels fordi jeg ikke har mælk nok, og dels fordi at sp mener at min piskefløde er alt for fed, til den lille basse. Hæ hæ

Hun fik grød for første gang igår - og jeg siger dig hun åd med det største smil, og velbehaget små grynt. Til sidst måtte jeg fjerne det da jeg var bange for at hun skulle få ondt i sin lille mave, og jeg siger dig at den lille dame blev hys da det gik op for hende at hun ikke ville få mere grødså vi prøver igen idag, da hun ingen mave problemer har haft. Hun fik hjemmelavet risgrød.

Håber at det gør at hun ikke spiser hele tiden = bliver ved med at tage min. 400 g på om ugen. Det ender jo med at hun kommer til at veje 200 kg og bliver 4 m høj. Ej, hun ligner vist bare sin far, som host host også er et ordentligt brød på 120 kg (og han er altså ikke vildt fed)

Anmeld

14. september 2010

Stoltmor21 skriver:

Ja det synes man selvfølgelig om sit eget vidunder

Dåbskjolen er forresten en familie traditon. Den er over 100 år gammel, og alle i familien er blevet døbt i den. Bla. min mormor på 84 år, min mor og mig

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

lisbeth2910 skriver:

Dåbskjolen er forresten en familie traditon. Den er over 100 år gammel, og alle i familien er blevet døbt i den. Bla. min mormor på 84 år, min mor og mig

Hold da op , ja det gør den jo bare endnu mere unik

Elsker sådan noget familie tradition , der ligger jo en masse historie bag

Anmeld

14. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg tror faktisk hun vejer lidt mere - 9,3 siger vores egen vægt. Men sundhedsplejesken kommer den 22. så må vi se.

Hun får halvt babs og halv flaske - dels fordi jeg ikke har mælk nok, og dels fordi at sp mener at min piskefløde er alt for fed, til den lille basse. Hæ hæ

Hun fik grød for første gang igår - og jeg siger dig hun åd med det største smil, og velbehaget små grynt. Til sidst måtte jeg fjerne det da jeg var bange for at hun skulle få ondt i sin lille mave, og jeg siger dig at den lille dame blev hys da det gik op for hende at hun ikke ville få mere grødså vi prøver igen idag, da hun ingen mave problemer har haft. Hun fik hjemmelavet risgrød.

Håber at det gør at hun ikke spiser hele tiden = bliver ved med at tage min. 400 g på om ugen. Det ender jo med at hun kommer til at veje 200 kg og bliver 4 m høj. Ej, hun ligner vist bare sin far, som host host også er et ordentligt brød på 120 kg (og han er altså ikke vildt fed)

Hahaha kan lige se den lille trunte skabe sig i protest

Jeg skal se min SP på fredag, så må vi se hvad hun siger

Anmeld

14. september 2010

AWO

Hvor er det kært, at Amalies dukke også har en dåbskjole på!

Hjertelig tillykke med dagen - dejligt at høre, det gik så godt. Og pigerne ser jo yndige ud, begge to.

Og så kan jeg altså godt lid, du giver flaske for at få hende ned i vægt. Plejer det ikke at være omvendt??

Anmeld

14. september 2010

Anke skriver:

Hvor er det kært, at Amalies dukke også har en dåbskjole på!

Hjertelig tillykke med dagen - dejligt at høre, det gik så godt. Og pigerne ser jo yndige ud, begge to.

Og så kan jeg altså godt lid, du giver flaske for at få hende ned i vægt. Plejer det ikke at være omvendt??

Hi hi ja dukken skulle da ikke glemmes. Hun har leget barnedåb hele eftermiddagen i går. Legen stoppede da hendes meget sure og tarvelige mor, sage stop da dukken var ved at få vand i håret i håndvasken på toilettet, hvorefter møgunger udbryder meget vredt med armene i siden, at man altså ikke kan blive døbt uden guds vand.

Ja, det plejer vist og hedde at man tager mere på af flaske, men det er vist bevist at det ikke just er skummemælk der kommer ud af mejeriet så nu må vi se hvad sp siger når hun kommer d. 22. Hun plejer at sige at nu stopper vægt stigningen, men det gør det så bare ikke. Så hun klør sig noget i håret :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.