Så blev min Elina døbt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. september 2010

LISBETH:-)

I går skulle den store dag stå. Elina blev døbt i vores lokale landsby kirke og vi tog derefter hjem til os selv, og fik brunch og smørrebrød.

Dagen var helt igennem fantastisk, og Elina klarede det hele så flot. Hun græd ikke en eneste gang, trods en masse larm og uro, og en masse der gerne ville holde hende.

Min store pige Amalie på 3 år, havde bare glædet sig så meget til lillesøsters fest og til hun skulle i kirke. Kirken klarede hun bare så flot, og sad pænt og stille det meste af tiden. Da dåben var slut og vi gik hjem, sage hun: Moar det der kirke noget, det er altså ret kedeligt. Så hun har vist fået stillet sin nysgerrighed rigeligt.

Min mand har hele tiden holdt på at hans bror skulle være gudfar, da min bror var det ved vores store piges dåb. (vi har kun 1 bror hver) men jeg har strittet så meget i mod, at jeg til sidst fik sagt at så ville jeg slet ikke holde dåb, men bare en navngivnings fest. Så min mand foreslog så at min brors kone Susi skulle holde hende og sådan blev det. HELDIGVIS for Carsten's bror synes han havde sovet dårligt, så han gad ikke lige stå tidlig op og komme i kirke, selvom han skulle stå fadder, så han kom først senere til festen. FJOLS!!!

Men det ødelage heldigvis ikke en rigtig god dag.

Her er så lidt billedspam af min "lille" døbte datter, og selvfølgelig lidt billeder af den stolte storesøster.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Chamomile

Stort tillykke med dåben

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Stort tillykke med dåben

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Nej hvor er det skønne billeder...og hvor er hun dog yndig, ja begge dine piger er sgu så smukke

Og sikke da en basse...hun fylder Molo-sættet godt ud

Lækre kager...har du selv lavet dem?

Anmeld

13. september 2010

dorthemus skriver:

Nej hvor er det skønne billeder...og hvor er hun dog yndig, ja begge dine piger er sgu så smukke

Og sikke da en basse...hun fylder Molo-sættet godt ud

Lækre kager...har du selv lavet dem?

Åhhh tak søde Dorthe.

Amalie ville så gerne have at de skulle være ens, og da jeg havde købt molo kjolen til hende for et stykke tid siden, var hun med ude og købe tøj til lillesøster der matchede hendes kjole. Jeg købte det i str. 74 og tænkte at det nok skulle gå. Vi havde altså ikke lige prøvet det inden. HA HA hun fylder det rigtig godt ud. Så mon ikke snart der bliver oprettet en annonce med molo sæt str. 74 brugt en gang sælges billigt :-)

Ja, kagerne har jeg selv lavet.

Anmeld

13. september 2010

Chamomile skriver:

Stort tillykke med dåben

Tak - elsker dit profilbillede

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Sikke en masse skønne billeder... Tusind tak for kigget af jeres fantastiske dag... Skønne, smukke piger...

Knus Pia.

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Åhhh tak søde Dorthe.

Amalie ville så gerne have at de skulle være ens, og da jeg havde købt molo kjolen til hende for et stykke tid siden, var hun med ude og købe tøj til lillesøster der matchede hendes kjole. Jeg købte det i str. 74 og tænkte at det nok skulle gå. Vi havde altså ikke lige prøvet det inden. HA HA hun fylder det rigtig godt ud. Så mon ikke snart der bliver oprettet en annonce med molo sæt str. 74 brugt en gang sælges billigt :-)

Ja, kagerne har jeg selv lavet.

Så lægger jeg billet ind på det allerede nu

Du er sgu dygtig med de kager

Anmeld

13. september 2010

Pia. skriver:

Sikke en masse skønne billeder... Tusind tak for kigget af jeres fantastiske dag... Skønne, smukke piger...

Knus Pia.

Tak Pia

Anmeld

13. september 2010

dorthemus skriver:

Så lægger jeg billet ind på det allerede nu

Du er sgu dygtig med de kager

Ha ha det er noteret - molo sæt til Dorthe

Jeg sender kassen med tøj i morgen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.