I går skulle den store dag stå. Elina blev døbt i vores lokale landsby kirke og vi tog derefter hjem til os selv, og fik brunch og smørrebrød.
Dagen var helt igennem fantastisk, og Elina klarede det hele så flot. Hun græd ikke en eneste gang, trods en masse larm og uro, og en masse der gerne ville holde hende.
Min store pige Amalie på 3 år, havde bare glædet sig så meget til lillesøsters fest og til hun skulle i kirke. Kirken klarede hun bare så flot, og sad pænt og stille det meste af tiden. Da dåben var slut og vi gik hjem, sage hun: Moar det der kirke noget, det er altså ret kedeligt. Så hun har vist fået stillet sin nysgerrighed rigeligt.
Min mand har hele tiden holdt på at hans bror skulle være gudfar, da min bror var det ved vores store piges dåb. (vi har kun 1 bror hver) men jeg har strittet så meget i mod, at jeg til sidst fik sagt at så ville jeg slet ikke holde dåb, men bare en navngivnings fest. Så min mand foreslog så at min brors kone Susi skulle holde hende og sådan blev det. HELDIGVIS for Carsten's bror synes han havde sovet dårligt, så han gad ikke lige stå tidlig op og komme i kirke, selvom han skulle stå fadder, så han kom først senere til festen. FJOLS!!!
Men det ødelage heldigvis ikke en rigtig god dag.
Her er så lidt billedspam af min "lille" døbte datter, og selvfølgelig lidt billeder af den stolte storesøster.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld