Sidder og er ret fristet og frygter lidt hvad der så vil ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Han skal ikke af med hans hund.. der hvor han har hunden fra er der stadig 2 hvalpe tilbage, derfor spørger han alle enhver om de ikke skal have 1 eller 2 hunde mere, så ejeren kan komme af med dem...

Nårh ok , syntes bare ikke det er godt for hunden at han prøver at lokke jer til at tage den da han jo godt ved det ikke er en holdbar løsning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Nårh ok , syntes bare ikke det er godt for hunden at han prøver at lokke jer til at tage den da han jo godt ved det ikke er en holdbar løsning  

Præcis...

Anmeld

14. september 2010

Pena

Hej

Synes jeg har læst flere indlæg fra dig hvor du "klager" over I ikke må have flere dyr.

Jeg kender SÅ godt det behov for at have flere dyr. Måske I skulle prøve at arbejde på at komme til at bo et sted hvor I må have alle de dyr I vil ha.

Jeg boede for noget tid siden ved en privat udlejer og vi havde 5 katte og to hunde. SKØNT.

Og jeg ville IKKE tage den hvalp. Du vil leve i konstant frygt for at blive meldt. Det er jo ret svært at skjule man har to hunde.

Anmeld

14. september 2010

Mira0911

Søddepødde skriver:

Hej

Synes jeg har læst flere indlæg fra dig hvor du "klager" over I ikke må have flere dyr.

Jeg kender SÅ godt det behov for at have flere dyr. Måske I skulle prøve at arbejde på at komme til at bo et sted hvor I må have alle de dyr I vil ha.

Jeg boede for noget tid siden ved en privat udlejer og vi havde 5 katte og to hunde. SKØNT.

Og jeg ville IKKE tage den hvalp. Du vil leve i konstant frygt for at blive meldt. Det er jo ret svært at skjule man har to hunde.

Vi tager så heller ikke den hund.. Kammi'en kan ikke indordne sig efter de regler vi har her...

Du kan tro vi er fuld gang med at lede efter noget andet at bo i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.