Sidder og er ret fristet og frygter lidt hvad der så vil ske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Mira0911

Vi har en fælles kammi som har spurgt om vi ikke vil have en hvalp...  Og DET frister virkelig en meget...

Problemet er, vi må kun have et husdyr her... Men ved at der en her på vejen som har 2 katte... Hvad vil folk så ikke gøre, hvis vi får en hund mere!?!

Åh hvor det bare er så træls... Hvad vil der ske hvis vi får hund nr. 2 ? Vil boligforeningen smide os ud af lejemålet eller skal vi skaffe os af med en af hundene ?!?!

Hold kæft hvor det bare er så fristende... Vi sagde til kammi'en at vi må kunne have 1 husdyr her, hvor han fyre af "Ja og man må kun køre 80 på landevejen"

Ej, hvad vil I gøre i sådan en situation, og I boede et sted der kun må være 1 husdyr? Og den hvalp fristede en mega MEGET..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Laulund87

Uhh jeg synes i skal lade være. Tænk at komme til at elske det lille pus og så skal man af med den lige pludselig hvis nogen sladrer

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Uhh jeg synes i skal lade være. Tænk at komme til at elske det lille pus og så skal man af med den lige pludselig hvis nogen sladrer

Ja det er jo det... Fatter slet ikke hende der har 2 katte herude.. de render frit rundt og mange ved godt at hun har dem...

Anmeld

13. september 2010

slettet_7530

MoarJ skriver:

Vi har en fælles kammi som har spurgt om vi ikke vil have en hvalp...  Og DET frister virkelig en meget...

Problemet er, vi må kun have et husdyr her... Men ved at der en her på vejen som har 2 katte... Hvad vil folk så ikke gøre, hvis vi får en hund mere!?!

Åh hvor det bare er så træls... Hvad vil der ske hvis vi får hund nr. 2 ? Vil boligforeningen smide os ud af lejemålet eller skal vi skaffe os af med en af hundene ?!?!

Hold kæft hvor det bare er så fristende... Vi sagde til kammi'en at vi må kunne have 1 husdyr her, hvor han fyre af "Ja og man må kun køre 80 på landevejen"

Ej, hvad vil I gøre i sådan en situation, og I boede et sted der kun må være 1 husdyr? Og den hvalp fristede en mega MEGET..

Regler er til for at blive overholdt, ellers går det som regl galt.

Jeg plejer at forklare mine unger at fordi naboen er en idiot behøver vi ikke være det

Anmeld

13. september 2010

Lady Marion <3

Har i ikke både en kat , hund og 2 marsvin ???   Jeg syntes da det er indlysende at i skal takke nej når reglerne er sådan i jeres boligforening

Anmeld

13. september 2010

quar20

Hvis det er en boligforenig i bor i - så får i en advarsel hvis nogen får ondt i rumpen af det..! Deri står at man skal skaffe dyret a'vejen inden 14 dage ellers blir man smidt ud..! Sker det IKKE i løbet af de 14 dage kan boligforeningen smide jer ud med 14'dags varsel..! Sådan er det ihvertfald i stort set de fleste boligforeninger..

Hvis det er privat udlejning - skal i se på jeres lejekontrakt..!

Personligt kunne jeg ikke finde på at skaffe mig mere end hvad man måtte.. Man ødelægger dyret hvis i så er tvunget til at skulle af med det igen, og når man har børn blir de også hurtigt knyttet til dyret og hvis det så skal væk igen.. ØV altså..

Anmeld

13. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja det er jo det... Fatter slet ikke hende der har 2 katte herude.. de render frit rundt og mange ved godt at hun har dem...

Okay. Men det skal nok passe at lige når i er begyndt at holde af den, er der nogen der skal være på tværs.

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Har i ikke både en kat , hund og 2 marsvin ???   Jeg syntes da det er indlysende at i skal takke nej når reglerne er sådan i jeres boligforening

Vi har en hund og 2 marsvin.. ;) Marsvin tæller ikke med.. Katten meldte vi fra... Det bad kæresten om... ;)

Fniser lidt over kammi'en nu.. Han blev lidt sur, fordi reglerne er sådan...

Anmeld

13. september 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Vi har en hund og 2 marsvin.. Marsvin tæller ikke med.. Katten meldte vi fra... Det bad kæresten om...

Fniser lidt over kammi'en nu.. Han blev lidt sur, fordi reglerne er sådan...

Så må han da vokse op , han er vel et voksent menneske ,, Hvorfor har han anskaffet sig en hund overhoved ??? 

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Så må han da vokse op , han er vel et voksent menneske ,, Hvorfor har han anskaffet sig en hund overhoved ??? 

Han skal ikke af med hans hund.. der hvor han har hunden fra er der stadig 2 hvalpe tilbage, derfor spørger han alle enhver om de ikke skal have 1 eller 2 hunde mere, så ejeren kan komme af med dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.