Opdatering: Ønsk os held!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

Er også vildt træt af det....... Vil bare gerne snart være mor....

Jeg forstår dig så inderligt meget. Det må være noget af det hårdeste i verden i gennemgår. Jeg håber virkelig snart i får hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Sofiedk

Åh nej altså ... Det er simpelthen bare ikke fair. HADER virkelig det skide system og specielt lige nu fordi der sikkert er rigtig mange der skal nå det inden lukningen og derfor har de endnu flere tilmeldte. O så til første forsøg.

Som om det ikke er hård nok psykisk med alle de tanker og bekymringer man har når man skal starte på noget helt nyt og så at man bliver afvist og endnu engang kan gå der og føle man spilder tiden. Er så ked af det på dine vegne, det må gøre så fandens ondt og føles så skide uretfærdigt.

Anmeld

14. september 2010

Agnete

ønskebarn74 skriver:

Fuck;Lort og møg. Vi blev afvist, for mange tilmeldinger og så lige som jeg fik mens helt naturligt. Øv, har tudet hele dagen...

Åh, hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Ja, det bugner jo nok med tilmeldinger til behandling for tiden. Selv om ingen ting er vedtaget endnu (mht. lovforslag). Krydser fingre for at det er jeres tur næste gang  Det bliver bare så spændende (selv om I desværre må vente lidt endnu)

Kh Agnete

Anmeld

15. september 2010

lotte32

ønskebarn74 skriver:

Ja og så til første forsøg...

til dig

Kan godt forstå dig, det er bare så øfferen men har i så ikke fået garanti for at i kan komme med næste gang? eller??

Vi fik brev igår, og vi kommer med denne gang, så jeg starter med nedregulering næste søndag...

men øv, havde håbet vi 2 skulle fortsætte med at følges

Knus og kram Lotte

Anmeld

15. september 2010

MM1987

Hej søde.

Har ført set dit indlæg nu, undskyld...

ØV for helvede da også... Jeg er så træt af at der ikke er flere pladser ved behandlingstederne, som om vi ikke har ventet nok...

Jeg er bange for det er blevet rigtig slemt pga. af det nye lovforslag... 

Det er bare ikke fair, og der drev os ud i at låne penge til en privatklinik...

Når du nu har fået mens selv kan det jo være kroppen er igang, så måske det er værd at prøve på den "gammeldags facon"...

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Hej søde.

Har ført set dit indlæg nu, undskyld...

ØV for helvede da også... Jeg er så træt af at der ikke er flere pladser ved behandlingstederne, som om vi ikke har ventet nok...

Jeg er bange for det er blevet rigtig slemt pga. af det nye lovforslag... 

Det er bare ikke fair, og der drev os ud i at låne penge til en privatklinik...

Når du nu har fået mens selv kan det jo være kroppen er igang, så måske det er værd at prøve på den "gammeldags facon"...

Du kan tro vi nok skal "knokle" for en øko baby... For så kan det hele rende os... Også noget mere romantisk end at ligge på en briks og manden for besked på at holde ens hånd, for nu undfanger jeg vores barn... HIHI... Se det var syrealistisk.... GGG

Anmeld

15. september 2010

ønskebørn74

Tak alle sammen, hvor er det skønt at blive trøstet af jer alle sammen... Ville ikke kunne undvære en eneste af jer gæve toser...

Knus, kys og krammer Lene

Anmeld

16. september 2010

Sakris

Øv... Hvor er det bare træls! Skal du så vente en hel cyklus inden du kan komme til? Hvornår træder det nye lovforslag i kraft? De må da kunne finde på noget bedre end at skulle tage pengene fra insiminationsbehandlingerne. Det er en eller anden kost med 4 biologiske børn der må have fundet på det forslag!

Held og lykke med forsøget på en økobaby i denne måned istedet så!

Anmeld

16. september 2010

ønskebørn74

Sakris skriver:

Øv... Hvor er det bare træls! Skal du så vente en hel cyklus inden du kan komme til? Hvornår træder det nye lovforslag i kraft? De må da kunne finde på noget bedre end at skulle tage pengene fra insiminationsbehandlingerne. Det er en eller anden kost med 4 biologiske børn der må have fundet på det forslag!

Held og lykke med forsøget på en økobaby i denne måned istedet så!

Vi skal til vores første IVF (reagensglas) forsøg og ja jeg skal vente en hel cuklus... Hvis lovforslaget bliver vedtaget træder det ikraft d. 1.1.2011... Øv... Og ja det er sodan en over fertil person el. en der ikke gider børn der må have fundet på det her...

Anmeld

16. september 2010

Miia90

puha øv til dig.

er der ikk mulighed for du kan komme i behandling hos en gynækolog. jeg er nemlig selv lige starte iui behandlig hos min gynæklog og hun laver også ivf behandling. er der er INGEN vente tid der var jeg går.

håber det lykkes for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.