Opdatering: Ønsk os held!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. september 2010

ønskebørn74

Fuck;Lort og møg. Vi blev afvist, for mange tilmeldinger og så lige som jeg fik mens helt naturligt. Øv, har tudet hele dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

lotte32

Øv for noget fu..... møg da osse

Kan godt forstå du er nede, det er også min værste frygt, at blive afvist..

Sender et kæmpe kram

Anmeld

13. september 2010

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

Fuck;Lort og møg. Vi blev afvist, for mange tilmeldinger og så lige som jeg fik mens helt naturligt. Øv, har tudet hele dagen...

Åh øv altså Hvorfor bliver man afvist???

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Sikke noget rigtigt møg! Det er jeg virkelig ked af at høre!!

Der er nok desværre ikke noget jeg kan sige der hjælper.. ØV hvor surt!!

Anmeld

13. september 2010

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Åh øv altså Hvorfor bliver man afvist???

Fordi der var for mange tilmeldinger til behandling... For mange med mens start på samme tid...

Anmeld

13. september 2010

ønskebørn74

lotte31 skriver:

Øv for noget fu..... møg da osse

Kan godt forstå du er nede, det er også min værste frygt, at blive afvist..

Sender et kæmpe kram

Ja og så til første forsøg...

Anmeld

13. september 2010

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

Fordi der var for mange tilmeldinger til behandling... For mange med mens start på samme tid...

Ej hvor er det altså bare surt. ØV ØV og atter ØV!! Jeg håber virkelig snart i kommer til, det andet er jo ikke til at holde ud

Anmeld

13. september 2010

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Ej hvor er det altså bare surt. ØV ØV og atter ØV!! Jeg håber virkelig snart i kommer til, det andet er jo ikke til at holde ud

Er også vildt træt af det....... Vil bare gerne snart være mor....

Anmeld

13. september 2010

Shibby

Forstår ikk det skal være så svært for dig at få hjælp.. Må satme føles som at ramme muren dag efter dag hvor livet ofte virker meningsløst  Vi prøvede i 2 år før mikkel blev lavet,-og i de 2 år fik jeg tiden til at gå med at tælle cyklus dage. Total baby freak.. Ku ikk tænke på andet. Jeg levede for drømmen om et barn..Jeg ville give alt i bytte.. I 23 mdr havde vi kæmpet og i den 23 måned smed jeg de sidste hæmninger. Jeg tændte en masse hvide sterinlys,skrev et digt,lagde alle følelser om drømmen om mit barn i,-brændte digtet mens jeg gentog digtet inde i migselv til digtet var forvandlet til aske. Få dage senere var miraklet sket.. Det var så uvirkeligt.. Mirakler kan ske.. Det kan de..Og jeg håber at du vil opleve det i en nær fremtid

Anmeld

13. september 2010

ønskebørn74

Shibby skriver:

Forstår ikk det skal være så svært for dig at få hjælp.. Må satme føles som at ramme muren dag efter dag hvor livet ofte virker meningsløst  Vi prøvede i 2 år før mikkel blev lavet,-og i de 2 år fik jeg tiden til at gå med at tælle cyklus dage. Total baby freak.. Ku ikk tænke på andet. Jeg levede for drømmen om et barn..Jeg ville give alt i bytte.. I 23 mdr havde vi kæmpet og i den 23 måned smed jeg de sidste hæmninger. Jeg tændte en masse hvide sterinlys,skrev et digt,lagde alle følelser om drømmen om mit barn i,-brændte digtet mens jeg gentog digtet inde i migselv til digtet var forvandlet til aske. Få dage senere var miraklet sket.. Det var så uvirkeligt.. Mirakler kan ske.. Det kan de..Og jeg håber at du vil opleve det i en nær fremtid

1000 tak skal du have, er meget rørt over dit indlæg. Kan godt fortælle dig jeg hader min lorte ufrugtbare krop for tiden. Satme god jeg har en dejlig mand!!!

Hvordan går det med dig? Sikke et skønt profil billede du har fået!!!! Ren lykke og idyl!!!

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.