Opdatering: Så faldt jeg ned igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Chalala85

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at ægget bliver deroppe og udvikler sig som det skal

Held og lykke med det hele.... ps forstå udemærket jeres beslutning selvom det er enormt svært valg at tage på 5 min.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

MM1987

Chalala85 skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at ægget bliver deroppe og udvikler sig som det skal

Held og lykke med det hele.... ps forstå udemærket jeres beslutning selvom det er enormt svært valg at tage på 5 min.

Tak...

Og tak for støtten omkring vores beslutning. Ja det var svært, men samtidig gjorde vi det også nemmere for os selv ved at holde os til "planen"....

Anmeld

13. september 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Det er jeg heldigvis også nået frem til... Det var bare en mærkelig følelse at sidde med i morges, jeg burde både være glad og ked af det - men kunne ikke finde ud af nogen af tingene...

Nu holder jeg mig selv fast i jeg er glad - for det er da lige meget om der er nogen i fryseren - for jeg bliver jo gravid denne gang

Forresten, har du tid til besøg d. 3. oktober??

KNUS

Ja det er da klart! Men godt du holder ved i det positive - Den 3? Det tror jeg sagtens jeg kan.. Vi kan jo evt. lige skrives ved om det, men som udgangspunkt kan jeg sagtens Ih hvor jeg glæder mig 

Anmeld

13. september 2010

Chalala85

Mia Maia skriver:

Tak...

Og tak for støtten omkring vores beslutning. Ja det var svært, men samtidig gjorde vi det også nemmere for os selv ved at holde os til "planen"....

Støtter alt hvad jeg kan, kan forestille mig hvor meget det betyder at have lidt i ryggen i sådan en tid.

Nogen gange er det også vigtigt ikke at ændre kurs når den først er sat

Anmeld

13. september 2010

MM1987

Risen skriver:

Ja det er da klart! Men godt du holder ved i det positive - Den 3? Det tror jeg sagtens jeg kan.. Vi kan jo evt. lige skrives ved om det, men som udgangspunkt kan jeg sagtens Ih hvor jeg glæder mig 

Super... Vi skrives ved...

Anmeld

13. september 2010

MM1987

Chalala85 skriver:

Håber der også snart er gode nyheder hos jer...

Anmeld

13. september 2010

Chalala85

Mia Maia skriver:

Håber der også snart er gode nyheder hos jer...

Håber jeg også og tak

Anmeld

13. september 2010

Sofia

Ihh, havde sådan håbet du ville smide en tråd op med at nu var der 8 gode æg eller noget i den stil - men 1 æg = en baby!! Held og lykke til jer, sikker på det ene æg er et af de aller bedste af slagsen!

Anmeld

13. september 2010

MM1987

Sofia skriver:

Ihh, havde sådan håbet du ville smide en tråd op med at nu var der 8 gode æg eller noget i den stil - men 1 æg = en baby!! Held og lykke til jer, sikker på det ene æg er et af de aller bedste af slagsen!

Ja, men det have været lige optimistisk nok

Tror man kunne regne med 3 - men skidt pyt, vi bruger bare ikke fryser hos os så...

Nu satser jeg på at det æg er mit kommende barn - og så er det slut med alt det her pjat

Anmeld

13. september 2010

businesstigger

Kan godt forstå at det var hårdt at få den besked og også et svært valg om i skulle vælge 1 eller 2 æg. Er sikker på at det var det rigtige valg I traf. I ville ikke kunne have tilgivet jer selv havde I valgt begge og du så havde mistet begge. For så ville tanken have sneget sig ind om det ville have været anderledes havde I kun valgt det ene.

Håber det ene æg er guld ægget der bliver til jeres drømme baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.