Nå, lige en opdatering.
Jeg har læst alle jeres beskeder løbende, men har bare ikke rigtig kunne tage det ind. Det var så ambivalent at få afvide der var 1 godt æg, men jeg nok skulle regne med der ville være langt imellem dem.
Vi var oppe på klinikken kl 12, og de kunne så fortælle os at der var det ene rigtig gode 8-celles æg, og så var der et 8 celles æg mere hvor cellerne var meget forskellige i størrelsen, og derfor er det æg på papiret ikke så godt. Det æg ville ikke kunne fryses ned, og vi blev derfor bedt om at tage stilling til om vi ville have begge æg lagt op.
Det var en rigtig svær beslutning, for det ville øge chancen for graviditet, men samtidig også øge risikoen for at jeg ville miste begge. Vi fik 5 min for os selv, og vi var virkelig i tvivl - jeg synes det var et umuligt valg. Vi blev dog til sidst enige om at det var bedre aldrig at være blevet gravid, end være gravid og miste...
Vi holdte altså fast i vores beslutning om 1 æg, og har fået lagt et æg op, men tilgengæld et æg som er som det skal være.
Nu er der kun tilbage at håbe... Og hold da op hvor jeg håber. Jeg har slet ikke lyst til at skulle ud i en omgang mere, velvidende der måske slet ikke er et godt æg næste gang...
Jeg har nu læst ALLE jeres beskeder igennem igen, og var mere klar til at tage imod jeres vise ord, for selvfølgelig er et æg nok - det er min barn.. og der er rigtig gode muligheder for det bliver til et barn...
TAK fordi i følger mig, både når det går godt og skidt, det er altid befriende at få lov til at skrive herinde - og jeg sætter stor pris på alle jeres svar...