Upassende mails

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Risen

Caroline86 skriver:

Jeg vil endnu en gang opfordre alle der modtager upassende/stødende mails til at henvende sig til Henrik eller en af os andre i teamet! Ikke samle Jer som gruppe, men kontakt os enkeltvis da alle sager vil være forskellige og vil have behov for at bliv behandlet forskelligt!

Inge herinde skal føle sig "utrygge" eller andet pga. andre brugere og vi tager chikane osv meget alvorligt!

Knus Caroline

Men Caroline, hvordan hjælper det hvis Henrik spærre profilen? . Kan vedkommende så ikke bare oprette en ny profil  i andet navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Men Caroline, hvordan hjælper det hvis Henrik spærre profilen? . Kan vedkommende så ikke bare oprette en ny profil  i andet navn?

han kan spærre ip-adressen

Jeg tror det er begrænset hvor meget folk gør for at komme herind og chikanere, men jo flere anmeldelser vi får, jo mere kan vi gøre ved det!

Anmeld

13. september 2010

Risen

Caroline86 skriver:

Jeg tror det er begrænset hvor meget folk gør for at komme herind og chikanere, men jo flere anmeldelser vi får, jo mere kan vi gøre ved det!

Okay Så håber jeg da at Henrik vælger at gøre det eller noget ligende, for det virker som om der er mange som har modtaget disse "upassende mails"  

Knus til dig og lillepigen

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Risen skriver:

Okay Så håber jeg da at Henrik vælger at gøre det eller noget ligende, for det virker som om der er mange som har modtaget disse "upassende mails"  

Knus til dig og lillepigen

jeg kan love dig der bliver taget affære

og kram den anden vej

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Sisley skriver:

Det lød bare som om der havde været en tråd om det - "nu kan jeg se at der er flere herinde der har modtaget upassende mails fra en bruger".

Hvis folk ikke kan finde ud af at opføre respektfukdt over for de andre brugere, så er det da bare bye bye birdie...

https://www.baby.dk/debat/64049pi1/ordet-er-frit/er -det-bare-mig.aspx

Anmeld

13. september 2010

Sisley

Nu er jeg bestemt ikke IT ekspert, men jeg ved der er noget der hedder dynamiske IP adresser og der skifter computeren vist hele tiden IP adresse. Kan man så alligevel blokere brugere? Og hvis vedkommende så er rigtig uspekuleret, kan man jo bare bruge fx bibliotekets computer i stedet. Men ok - det er måske lidt meget besvær for at chikanere andre...

Anmeld

13. september 2010

FruHolm <3

Caroline86 skriver:

vil det sige vi f.eks kan skrive det til dig, og så kan du gøre noget eller hvordan

Anmeld

13. september 2010

Sisley

13. september 2010

Moderator

sarah Foged skriver:

vil det sige vi f.eks kan skrive det til dig, og så kan du gøre noget eller hvordan

til mig, til Henrik, til Zafir, Rosa, Karoline eller Tine, ja

Anmeld

13. september 2010

FruHolm <3

Caroline86 skriver:

til mig, til Henrik, til Zafir, Rosa, Karoline eller Tine, ja

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.