Upassende mails

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Anonym trådstarter

Hejsa Piger

Nu kan jeg se der er et par stk som har modtaget lidt upassende mails fra en bruger herinde. Hvilket jeg også selv har!

Syntes måske vi skal finde ud af hvor mange der har det, også gå vider med det, for det er ikke okay! Og man skal føle sig tryk ved at være herinde....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Nu kan jeg se der er et par stk som har modtaget lidt upassende mails fra en bruger herinde. Hvilket jeg også selv har!

Syntes måske vi skal finde ud af hvor mange der har det, også gå vider med det, for det er ikke okay! Og man skal føle sig tryk ved at være herinde....

Kram

Det må være så ubehageligt... Håber I får det løst..

Anmeld

13. september 2010

oo

hvis man får en upassende mail, så skriv til Henrik med det samme. Man behøver ikke være 5 eller 10 der har fået det før man går til Henrik med problemet!!

og det blir da lidt svært at finde hinanden og gå videre med det, hvis I allesammen vil være anonyme omkring det

Anmeld

13. september 2010

Sisley

Må jeg lige tillade mig at være nysgerrig og høre hvad det er for nogle upassende mails? Jeg synes nemlig ikke lige jeg er stødt på sådan herinde - hverken i pb eller på debatten - men jeg ser jo heller ikke alt...

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Sisley skriver:

Må jeg lige tillade mig at være nysgerrig og høre hvad det er for nogle upassende mails? Jeg synes nemlig ikke lige jeg er stødt på sådan herinde - hverken i pb eller på debatten - men jeg ser jo heller ikke alt...

Det er ting der er foregået i pb'en så hvis du ikke har opdaget noget er det fordi du ikke har fået noget post der indeholder stødende materiale

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

hvis man får en upassende mail, så skriv til Henrik med det samme. Man behøver ikke være 5 eller 10 der har fået det før man går til Henrik med problemet!!

og det blir da lidt svært at finde hinanden og gå videre med det, hvis I allesammen vil være anonyme omkring det

2 sjæle, 1 tanke

Nå, men jeg er åbenbart ikke så interessant, så jeg har ikke fået nogle "sjove" mails.

Jeg synes bare i skal sende videre til moderator eller Henrik, så hurtigt som muligt...

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil endnu en gang opfordre alle der modtager upassende/stødende mails til at henvende sig til Henrik eller en af os andre i teamet! Ikke samle Jer som gruppe, men kontakt os enkeltvis da alle sager vil være forskellige og vil have behov for at bliv behandlet forskelligt!

Inge herinde skal føle sig "utrygge" eller andet pga. andre brugere og vi tager chikane osv meget alvorligt!

Knus Caroline

Anmeld

13. september 2010

Risen

kitty skriver:

2 sjæle, 1 tanke

Nå, men jeg er åbenbart ikke så interessant, så jeg har ikke fået nogle "sjove" mails.

Jeg synes bare i skal sende videre til moderator eller Henrik, så hurtigt som muligt...

Hehe Tror jeg nu de fleste har gjort.. Jeg gjorde det ihvert fald med det samme

Anmeld

13. september 2010

SussieThyssen

Uf, det var da ubehageligt.
Skynd jer at melde ud til Henrik. Hvis han har sat siden op som jeg tror han har, så kan han spore det i loggen og få banned vedkommende.
Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2010

Sisley

mariamiss6 skriver:

Det er ting der er foregået i pb'en så hvis du ikke har opdaget noget er det fordi du ikke har fået noget post der indeholder stødende materiale

Det lød bare som om der havde været en tråd om det - "nu kan jeg se at der er flere herinde der har modtaget upassende mails fra en bruger".

Hvis folk ikke kan finde ud af at opføre respektfukdt over for de andre brugere, så er det da bare bye bye birdie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.