Update: fra sniffer til stikker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Sofia

Øv Øv Øv! Føler med dig! Sender en pose held dog lykke i din retning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Øv Øv Øv! Føler med dig! Sender en pose held dog lykke i din retning!

TAK! Jeg suger det til mig og bruger det fornuftigt

Anmeld

13. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg gåber det virkelig!! Det hjælper ikke just på overskuddet, at jeg ikke føler det hjælper en dyt... Jeg er vist bare top irritabel idag. Måske skulle jeg bare se noget Grey's og drømme mig til en anden verden..

Det lyder som en god plan - hvem kan ikke bruge en aften med McD & McS

Og så vi for at alt ser fint ud på fredag. Og tænk på at i det store regnskab når babyen kommer så vil det ikke gøre en forskel om du skulle starte som junkie mandag eller fredag

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det lyder som en god plan - hvem kan ikke bruge en aften med McD & McS

Og så vi for at alt ser fint ud på fredag. Og tænk på at i det store regnskab når babyen kommer så vil det ikke gøre en forskel om du skulle starte som junkie mandag eller fredag

Nej, i det store regnskab er det ingen tid - I know- men lige nu er der evigheder til på fredag. Plus jeg ikke ved, om jeg kan få fri.. Men den tid den sorg...

Vi venter på baby.. En uge fra eller til... 2 år og 8 mdr indtil videre.... plus en uge

Anmeld

13. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Nej, i det store regnskab er det ingen tid - I know- men lige nu er der evigheder til på fredag. Plus jeg ikke ved, om jeg kan få fri.. Men den tid den sorg...

Vi venter på baby.. En uge fra eller til... 2 år og 8 mdr indtil videre.... plus en uge

Jeg ved godt at det føles som en evighed. Og kuren er masser af lækre mænd i hvide kitler i mellemtiden. Og så må du tage fri eller melde dig syg så du kan komme afsted fredag!!!

Anmeld

14. september 2010

mortil4dejligepiger

Hvor jeg bare ønsker for Jer, at I snart kommer igang og kan føle, at der rigtig sker noget. Må ønskebarnet komme til Jer meget, meget snart. Det fortjener I virkelig.  for fredag!

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

mortil3dejligepiger skriver:

Hvor jeg bare ønsker for Jer, at I snart kommer igang og kan føle, at der rigtig sker noget. Må ønskebarnet komme til Jer meget, meget snart. Det fortjener I virkelig.  for fredag!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.