Update: fra sniffer til stikker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.058 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. september 2010

otlitrom

Endnu engang driller det! Vi er kraftedersparkemig ved at være trætte af det

Min slimhinde er for tyk, og jeg er ikke klar til hormonerne endnu! Endnu et slag i hovedet. Sig mig, hvornår begynder det sjove??

Jeg blev scannet idag, og er som sagt ikke klar til at overgå til ægstimmulerende hormoer. Så jeg skal derud igen fredag morgen kl. kvart i kvalme, for at se, om min slimhinde er blevet tyndere, så jeg kan komme på sprøjten! Måske kan jeg begynde fredag, måske først på mandag! ØV siger jeg bare!!

Der kan snart ikke være flere nitter i den pose!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Riksen

Arj, altså! Det må være noget af en rutsjetur at være på - håber virkelig den snart holder op.

Der er jo, som så mange andre ting i livet, desværre ikke så meget at stille op, andet end at vente og lytte til de kloge hoveder - selvom det er pissehårdt og helt igennem øv!

Jeg håber at din slimhinde er helt som den skal være på fredag, og at alt kommer til at gå rigtigt godt fra nu af

Og ja, nu må nitterne være sluppet op!

Anmeld

13. september 2010

Mutti2B

Øv, sikke noget tis! Nu må der altså godt snart ske noget positivt i din (jeres) retning. Nu spørger jeg måske dumt, men jeg er jo ikke inde i alt det med næsespray og hormoner, men hvorfor skal slimhinden være tynd? Jeg får jo konstant at vide at det gælder om at ha en tyk slimhinde.

Jeg sender dig et stoooooort  for det trænger du sgu til

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

Øv, sikke noget tis! Nu må der altså godt snart ske noget positivt i din (jeres) retning. Nu spørger jeg måske dumt, men jeg er jo ikke inde i alt det med næsespray og hormoner, men hvorfor skal slimhinden være tynd? Jeg får jo konstant at vide at det gælder om at ha en tyk slimhinde.

Jeg sender dig et stoooooort  for det trænger du sgu til

Jeg ved det ikke helt Men det er noget med, at den skal være helt tynd, så al min egen produktion er nulstillet. Derefter skal de "kemisk" lave "gode forhold/slimhinde" og æg, så de kan styre hele processen... Giver det mening?

Jeg er simpelthen sur og muggen og helt slået ud. Jeg tror ikke på en disse mere, for hver gang der kommer et glimt af håb, så får man lige et hak i knolden med en kølle!!

ARGH!! Sorry

Anmeld

13. september 2010

Mutti2B

kitty skriver:

Jeg ved det ikke helt Men det er noget med, at den skal være helt tynd, så al min egen produktion er nulstillet. Derefter skal de "kemisk" lave "gode forhold/slimhinde" og æg, så de kan styre hele processen... Giver det mening?

Jeg er simpelthen sur og muggen og helt slået ud. Jeg tror ikke på en disse mere, for hver gang der kommer et glimt af håb, så får man lige et hak i knolden med en kølle!!

ARGH!! Sorry

Ja, det giver mening

Jeg kan fandme godt forstå at du er gal i skralden. Det er sååååååå frustrerende at ønske noget så brændende, men samtidig fuldstændig ude af ens hænder. Og nogle gange tænker man bare om det overhovedet er meningen at man skal ha børn. Jeg har selv banket i puderne de sidste dage, og hver gang det ikke går som ønsket, mister man desværre en lille smule håb. Men Kitty, vi skal nok blive mødre til nogle skønne unger en dag. Vi skal bare kæmpe meget mere for det end de fleste andre. Og vores guldklumper vil aldrig være i tvivl om at de er ønskede og elsket

Anmeld

13. september 2010

businesstigger

Øv! Øv! Øv! Stakkels Kitty-kat. Som du siger må jeres pose med nitter da snart være brugt op og det må være nogle andres tur så I kan komme videre i rejsen mod at få jeres drømme-barn!

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Øv! Øv! Øv! Stakkels Kitty-kat. Som du siger må jeres pose med nitter da snart være brugt op og det må være nogle andres tur så I kan komme videre i rejsen mod at få jeres drømme-barn!

Jeg gåber det virkelig!! Det hjælper ikke just på overskuddet, at jeg ikke føler det hjælper en dyt... Jeg er vist bare top irritabel idag. Måske skulle jeg bare se noget Grey's og drømme mig til en anden verden..

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

Ja, det giver mening

Jeg kan fandme godt forstå at du er gal i skralden. Det er sååååååå frustrerende at ønske noget så brændende, men samtidig fuldstændig ude af ens hænder. Og nogle gange tænker man bare om det overhovedet er meningen at man skal ha børn. Jeg har selv banket i puderne de sidste dage, og hver gang det ikke går som ønsket, mister man desværre en lille smule håb. Men Kitty, vi skal nok blive mødre til nogle skønne unger en dag. Vi skal bare kæmpe meget mere for det end de fleste andre. Og vores guldklumper vil aldrig være i tvivl om at de er ønskede og elsket

Vores børn kommer på ingen måde til at tvivle på at de var ønsket! Aldrig!

Anmeld

13. september 2010

MM1987

Som Jan sagde da han hørte hvordan det gik jer idag "det er ikke fredag d. 13. folk skal være bange for, men mandag d. 13."...

Der skal simpelthen snart være gode nyheder til jer - men det er der også, jeg er sikker på i har valgt den hårde vej, fordi så er belønningen i den anden ende tilsvarende større - det er man nødt til at tro på.

Tro på der er noget rigtig godt i vente, og det får man ikke ved at springe over hvor gærdet er lavets...

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Som Jan sagde da han hørte hvordan det gik jer idag "det er ikke fredag d. 13. folk skal være bange for, men mandag d. 13."...

Der skal simpelthen snart være gode nyheder til jer - men det er der også, jeg er sikker på i har valgt den hårde vej, fordi så er belønningen i den anden ende tilsvarende større - det er man nødt til at tro på.

Tro på der er noget rigtig godt i vente, og det får man ikke ved at springe over hvor gærdet er lavets...

Jeg tænkte sjovt nok det samme, da jeg først fik din sms, og derefter min egen besked fa lægen Det er mandag d. 13 den er gal med

Nå, men nu ruger du på dit guldæg, og jeg ruger på en genstridig slimhinde. Det er da megt god status, ikke?

Jeg håber snart det er min tur til at være glad. For det er altså lidt hårdt at bruge sit krudt på at være flad.....

Jeg glæder mig til at følge dig og ægget, søde! Jeg er sikker på der sker ren magi i din mave, lige om snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.