Barnevognsgarage eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

LLN

Jeg ville vælge at kører den ind om aftenen. Køb 4 badehætter og sæt på hjulene når den køres ind, så undgår du snavs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

JacobsMoar

mariamiss6 skriver:

Jo da... Men det dækker vel stadig mere og holder til mere vand, end barnevognsgaragen?

og dem jeg har set har i øvrigt en snor til at stramme i bunden

desuden kunne du jo sætte regnslasget/garagen på OG møbeloverdækket hvis det var... Men ingen af delene holder da musene ude, hvis de VIL ind....

Helt rigtigt at musene kommer ind hvis de vil.. De satans dyr..

Vi er lige blevet enige om at vi tager "kassen" med ind i stuen om natten, og så må det være det.. Med mindre vi finder på noget helt helt andet..

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

Pylle3 skriver:

jeg tror at uanset hvad du putter over så kommer musene igennem hvis de vil. Når du nu ikke er interesseret i at få hele bv med ind så synes jeg du skal tage kassen af og stille stellet i skuret. Kassen kan jo slåes sammen så det ikke fylder ret meget i højden og kan derfor sagtens ligge under en seng eller ovenpå et skab. Sådan ville jeg ha prioteret hvis det var.

Vi er lige blevet enige om at vi tager kassen med ind om natten.. Der bruger vi jo ikke stuen alligevel

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

LLN skriver:

Jeg ville vælge at kører den ind om aftenen. Køb 4 badehætter og sæt på hjulene når den køres ind, så undgår du snavs.

Det var smart med badehætterne...

Anmeld

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tag kassen med ind hver nat, eller læg den i bilen, så det kun er stativet der står ude om natten. Da jeg lige var flyttet i hus gjorde jeg sådan. Nu er vognene røget i skuret, eller de sidste par weekender har barnevognen været med inde i gangen, men kun hvis der ikke har været planlagt gæster. Men ellers bliver den taget ind om aftenen, og står der til næste middag. Der ikke meget plads, men heller det en den går i stykker ude. . Det jo en gammel vogn ;-)
Men hver søndag aften blir den pakket i min lille racerbil klar til mandag morgen...

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

LLN skriver:

SMAAART..

Anmeld

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tag kassen med ind hver nat, eller læg den i bilen, så det kun er stativet der står ude om natten. Da jeg lige var flyttet i hus gjorde jeg sådan. Nu er vognene røget i skuret, eller de sidste par weekender har barnevognen været med inde i gangen, men kun hvis der ikke har været planlagt gæster. Men ellers bliver den taget ind om aftenen, og står der til næste middag. Der ikke meget plads, men heller det en den går i stykker ude. . Det jo en gammel vogn ;-)
Men hver søndag aften blir den pakket i min lille racerbil klar til mandag morgen...

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

LouiseVous skriver:

Vi har besluttet os for at tage kassen med ind.. Som du siger, er vi alene går det nok

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har sådan en kombi-klapvogns ting. Vi har ikke brugt den endnu og jeg regner ikke med at jeg kommer sindsygt meget til at bruge den Men altså - jeg har syet sådan en slags 'garage' til den, af et stort stykke voksdug. Den er godt pakket ind og kan stå udenfor.

Det virker super godt. Jeg købte 4 meter voksdug i jysk og kunne nok godt have brugt en halv meter mere. Men udover det, så er det fint.

Anmeld

13. september 2010

klmf

Eventuelt kan I jo bare tage kassen ind, så slæber I ikke de beskidte hjul med ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.