Barnevognsgarage eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.188 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. september 2010

JacobsMoar

Hej de damer,

Så har jeg altså brug for jeres hjælp.. Vi bor i hus, men har ikke plads til at køre barnevognen indenfor i et evt. bryggers, da der dårlig nok er plads til os selv i bryggerset..

Vi har et skur, med MUS !! Altså der er lige blevet høstet på marken, på den anden side af hegnet, men vil jo altså helst ikke have mus i vores barnevogn..

Derfor er spørgsmålet, er sådan en barnevognsgarage værd at bruge penge på? Eller skal vi finde på noget andet? Er åben for alle foreslag, bare vi ikke få mus i barnevognen !!

- Karina, der tænker mere og mere over tilværelsen som mor  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Millesmammi

kan den ikke stå i stuen om natten

- jeg vidste slet ikke der var noget der hed barnevognsgarage

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

Millesmammi skriver:

kan den ikke stå i stuen om natten

- jeg vidste slet ikke der var noget der hed barnevognsgarage

Det kunne den nok godt, men har bare ikke lyst til at have en barnevogn i (vores forholdsvis lille) stue de næste 2 år

- Jeg vidste det heller ikke før svigermor-mor sagde det

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

Jeg bor i lejlighed og kører barnevognen tværs gennem hele lejligheden, så den ikke skal stå udenfor, for jeg vil ikke have den bliver ødelagt. Det sviner og den fylder meget, men jeg prioriterer det således. Der kan nemt komme skimmelsvamp i den, hvis den står udenfor i lang tid - især her om efteråret/vinter, som vi går i møde

K.h. Linda

Anmeld

13. september 2010

Millesmammi

Bromberg skriver:

Det kunne den nok godt, men har bare ikke lyst til at have en barnevogn i (vores forholdsvis lille) stue de næste 2 år

- Jeg vidste det heller ikke før svigermor-mor sagde det

det kan jeg godt forstå efter som jeg selv har en lille stue

men jeg stiller den ikke i min garage, da der kom mug i den sidste barnevogn jeg havde til mille s;

nogengange står den også på hendes værelse, hvis der er dårlig vejr, nu når hun ikke bruger sit værelse så meget endnu

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

Millesmammi skriver:

det kan jeg godt forstå efter som jeg selv har en lille stue

men jeg stiller den ikke i min garage, da der kom mug i den sidste barnevogn jeg havde til mille s;

nogengange står den også på hendes værelse, hvis der er dårlig vejr, nu når hun ikke bruger sit værelse så meget endnu

Haha.. Vi har værelser på 1. sal, så det tror jeg ikke jeg har lyst til

Har tænkt lidt om vi skal tage "kassen" med ind hver aften, og så bare have den i stuen.. Den fylder jo ikke lige så meget som hele barnevognen

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Bromberg skriver:

Hej de damer,

Så har jeg altså brug for jeres hjælp.. Vi bor i hus, men har ikke plads til at køre barnevognen indenfor i et evt. bryggers, da der dårlig nok er plads til os selv i bryggerset..

Vi har et skur, med MUS !! Altså der er lige blevet høstet på marken, på den anden side af hegnet, men vil jo altså helst ikke have mus i vores barnevogn..

Derfor er spørgsmålet, er sådan en barnevognsgarage værd at bruge penge på? Eller skal vi finde på noget andet? Er åben for alle foreslag, bare vi ikke få mus i barnevognen !!

- Karina, der tænker mere og mere over tilværelsen som mor  

Hvad med sådan et plastikovertræk til havemøbler?

Anmeld

13. september 2010

JacobsMoar

mariamiss6 skriver:

Hvad med sådan et plastikovertræk til havemøbler?

Det har jeg også tænkt på, men tror du ikke musene kunne finde på at kravle op under det hvis det ikke sidder helt tæt?

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Bromberg skriver:

Det har jeg også tænkt på, men tror du ikke musene kunne finde på at kravle op under det hvis det ikke sidder helt tæt?

Jo da... Men det dækker vel stadig mere og holder til mere vand, end barnevognsgaragen?

og dem jeg har set har i øvrigt en snor til at stramme i bunden

desuden kunne du jo sætte regnslasget/garagen på OG møbeloverdækket hvis det var... Men ingen af delene holder da musene ude, hvis de VIL ind....

Anmeld

13. september 2010

De3Guldklumper

jeg tror at uanset hvad du putter over så kommer musene igennem hvis de vil. Når du nu ikke er interesseret i at få hele bv med ind så synes jeg du skal tage kassen af og stille stellet i skuret. Kassen kan jo slåes sammen så det ikke fylder ret meget i højden og kan derfor sagtens ligge under en seng eller ovenpå et skab. Sådan ville jeg ha prioteret hvis det var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.