Æv hvorfor er jeg så uheldig igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

SannaFo1

hov ? kom til at tage dit svar med hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mariamiss6

Mette 26 skriver:

Uhh ja forkølelse det kender jeg også til, er en af de heldige der altid er forkølet og ikke kan trække vejret ordentligt, men får en speciel næsespray til helårs snue, og den må jeg heldigvis tage mens jeg venter mig..

Men det er da ikke så fedt du kastede op når du hostede, jeg har heldigvis stort set kun kvalme, har da kun kastet op få gange...

Jeg kastede op konstant med den første... Men begyndte først da jeg var tæt på de 12 uger vidst, det fortsatte jo så til 5.-6. måned før jeg gik til lægen med min hoste... Og da hosten blev væk gjorde opkastningerne det også, heldigvis da... Jeg var godt nok træt nogle dage, både af at hoste, men også fordi jeg kastede så meget op, så selv når jeg ikke spiste kastede jeg bare ustandseligt op.... Og stort set INTET blev nede.... Har prøvet at kaste et fladbrød op

Anmeld

13. september 2010

Mette 28

SannaFo1 skriver:

hov ? kom til at tage dit svar med hehe

Hi hi det kan ske man lige kommer til at tage den med..

Vi fik den scanning af min mors mand, første ville vi egentligt ikke for vi viste hvad vi fik, men så snakkede vi alligevel om det for det kunne være sjovt at få den, g da tilbød han så at betale, nu er vi begge enige om at vi da gerne vil have den denne gang også, synes det var så vildt alt det man kunne se på den scanning...

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

Ja det er også et meget sjovt minde at have

og se når baby så kommer om man kan sammenligne billederne og babyen det skal nok blive sjovt

Helt og lykke med scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.