Æv hvorfor er jeg så uheldig igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Mette 28

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid for 4 år siden med min søn, havde jeg lige lagt mig syg, med vildt ondt i maven og feber. Nu venter jeg mig igen fandt ud af det for snart en måned siden, og slam nu er jeg bare syg igen.

Jeg har vildt ondt i maven sådan nogle krampe anfald, hvor jeg ikke kan holde noget ud og sørme om jeg ikke også har fået feber igen. Denne gang er jeg dog også så heldig at have vild kvalme både dag og nat, kan ikke engang holde ud og vende mig i sengen..

Da jeg ventede min skønne skønne søn fik jeg også den ene gang mellemørebetændelse og blærebetændelse efter den anden, og nu synes jeg at jeg kan mærke det er på vej.. Æv hvor er det træls ville bare så gerne kunne nyde denne tid fuldtud. 

Er der andre der har prøvet det og har nogle gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

SannaFo1

Det samme skete for mig i min anden gravititet. Jeg fødte en datter for 2½ år siden og der var aldrig noget i vejen.

Fødte igen i juli 2010 og graviditeten var bestemt ikke nem. Jeg havde kvalme dag og nat i det første halve år og brækkede mig hele tiden og havde blærebetendelse hele tiden. Var også ekstremt svimmel og følte bare jeg skulle besvime hele tiden.

Jeg var til lægen mange gange og de prøvede at finde ud af hvad der var galt og fik  taget nogle leverprøver og blodprøver.

tranebærsaft skulle være rigtig god til at fårebygge blærebetændelse. Hvis du allerede har blærebetendelse skal du selvfølgelig til lægen. men saften skulle være god så du ikk risikerer at få den igen

håber du kan bruge mine råd og god bedring

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Mette 26 skriver:

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid for 4 år siden med min søn, havde jeg lige lagt mig syg, med vildt ondt i maven og feber. Nu venter jeg mig igen fandt ud af det for snart en måned siden, og slam nu er jeg bare syg igen.

Jeg har vildt ondt i maven sådan nogle krampe anfald, hvor jeg ikke kan holde noget ud og sørme om jeg ikke også har fået feber igen. Denne gang er jeg dog også så heldig at have vild kvalme både dag og nat, kan ikke engang holde ud og vende mig i sengen..

Da jeg ventede min skønne skønne søn fik jeg også den ene gang mellemørebetændelse og blærebetændelse efter den anden, og nu synes jeg at jeg kan mærke det er på vej.. Æv hvor er det træls ville bare så gerne kunne nyde denne tid fuldtud. 

Er der andre der har prøvet det og har nogle gode råd 

Jeg fik også et ret lavt immunforsvar da jeg var gravid begge gange... Dog ikke så slemt som dig....

Jeg var generelt forkølet bare.... Og så fik jeg bronkitis, så jeg hostede så meget at jeg konstant kastede op... Den første gang vidste jeg dog ikke det kunne være sådan noget, jeg troede bare det var kvalme og almindelig graviditetssarthed, så jeg fandt først ud af det da jeg havde haft bronkitis i et par måneder
2. gang røg jeg til lægen så snart jeg kastede op i forbindelse med hoste....

Anmeld

13. september 2010

Mette 28

SannaFo1 skriver:

Det samme skete for mig i min anden gravititet. Jeg fødte en datter for 2½ år siden og der var aldrig noget i vejen.

Fødte igen i juli 2010 og graviditeten var bestemt ikke nem. Jeg havde kvalme dag og nat i det første halve år og brækkede mig hele tiden og havde blærebetendelse hele tiden. Var også ekstremt svimmel og følte bare jeg skulle besvime hele tiden.

Jeg var til lægen mange gange og de prøvede at finde ud af hvad der var galt og fik  taget nogle leverprøver og blodprøver.

tranebærsaft skulle være rigtig god til at fårebygge blærebetændelse. Hvis du allerede har blærebetendelse skal du selvfølgelig til lægen. men saften skulle være god så du ikk risikerer at få den igen

håber du kan bruge mine råd og god bedring

Argh ja selvfølgelig det tranebærjuice, det skulle virke ret så godt, ihh super du lige skrev det, puha håber ikke jeg skal have kvalme i så langtid det må have været ret hårdt, med min første var jeg til en del scanninger pga. smerter i maven, kan huske min læge frygtede graviditet uden for livmoderen sikke et chok men det var det heldigvis ikke. Men væmmeligt du følte dig svimmel tit, jeg har da prøvet det et par gange, men ikke sådan noget vildt...

Anmeld

13. september 2010

Mette 28

mariamiss6 skriver:

Jeg fik også et ret lavt immunforsvar da jeg var gravid begge gange... Dog ikke så slemt som dig....

Jeg var generelt forkølet bare.... Og så fik jeg bronkitis, så jeg hostede så meget at jeg konstant kastede op... Den første gang vidste jeg dog ikke det kunne være sådan noget, jeg troede bare det var kvalme og almindelig graviditetssarthed, så jeg fandt først ud af det da jeg havde haft bronkitis i et par måneder
2. gang røg jeg til lægen så snart jeg kastede op i forbindelse med hoste....

Uhh ja forkølelse det kender jeg også til, er en af de heldige der altid er forkølet og ikke kan trække vejret ordentligt, men får en speciel næsespray til helårs snue, og den må jeg heldigvis tage mens jeg venter mig..

Men det er da ikke så fedt du kastede op når du hostede, jeg har heldigvis stort set kun kvalme, har da kun kastet op få gange...

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

hehe godt du kunne bruge mit råd

Tror ikk du kommer til at have kvalme lige så længe. Med min første graviditet havde jeg kvalme i 3 dage og så var det overstået så det kom som et chok at så lige pludselig ligge med kvalme i et halvt år. Man ja hvad går man ikk igennem for de små basser

Ej det ville ikk være godt hvis lille baby lå udenfor livmoderen, så det var godt det ikk var det der var galt.

Anmeld

13. september 2010

Mette 28

SannaFo1 skriver:

hehe godt du kunne bruge mit råd

Tror ikk du kommer til at have kvalme lige så længe. Med min første graviditet havde jeg kvalme i 3 dage og så var det overstået så det kom som et chok at så lige pludselig ligge med kvalme i et halvt år. Man ja hvad går man ikk igennem for de små basser

Ej det ville ikk være godt hvis lille baby lå udenfor livmoderen, så det var godt det ikk var det der var galt.

Håber også snart den går over, det har varet i 2 uger nu, men ja hvad man dog ikke gør for de små pus, og jeg må da siger at der kun kommer noget skønt ud af det, glæder mig til vi fortæller vores store dreng at han skal være storebror.. 

Var også vildt lettet da lægen på OUH sagde at det hele ser så fint ud og der er kun 1 

Skal nok til en kontrol scanning inden så længe, da lægen måske tror jeg er længere henne end jeg selv ved, men ja jeg får da en ekstra scanning ud af det 

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

jaa det bliver så sjovt for ham Kan huske da jeg fortalt min datter at hun skulle være storesøster.. Først fattede hun ikk hvad det var med hold da op hvor hun glædede sig da hun så fandt ud af hvad det betød Hun pegede på maven hele tiden og sagde "lillebror" og klappede maven hele tiden hehe

så der har du noget at se frem til

hvor dejligt Ja man klager ikk over en ekstra scanning så man kan se sit lille underværk endnu engang

Anmeld

13. september 2010

Mette 28

SannaFo1 skriver:

jaa det bliver så sjovt for ham Kan huske da jeg fortalt min datter at hun skulle være storesøster.. Først fattede hun ikk hvad det var med hold da op hvor hun glædede sig da hun så fandt ud af hvad det betød Hun pegede på maven hele tiden og sagde "lillebror" og klappede maven hele tiden hehe

så der har du noget at se frem til

hvor dejligt Ja man klager ikk over en ekstra scanning så man kan se sit lille underværk endnu engang

Oliver siger nogle gange at her skal min lillesøster eller bror bo, han ved at han en dag skal af med det ene af hans værelser og så spørg han nogle gange, altså mor har du ik en baby i maven... Så sødt, nu skulle han bare lige vide..

Håber han bliver lige så glad som din datter, det kunne være dejligt.

Ja hi hi man siger da ikke nej tak til en ekstra en, med Oliver tror jeg at jeg nåede at få 7 af dem, hvor den ene var en 3D/4D scanning vi valgte at betale for...

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

Oliver siger nogle gange at her skal min lillesøster eller bror bo, han ved at han en dag skal af med det ene af hans værelser og så spørg han nogle gange, altså mor har du ik en baby i maven... Så sødt, nu skulle han bare lige vide..

Håber han bliver lige så glad som din datter, det kunne være dejligt.

Ja hi hi man siger da ikke nej tak til en ekstra en, med Oliver tror jeg at jeg nåede at få 7 af dem, hvor den ene var en 3D/4D scanning vi valgte at betale for...

hehe hvor er han sød

ja det er jeg sikker på han bliver børn plejer at elske babyer

nej det er da helt sikkert

jaa jeg ville også så gerne have en af de der 3D scanninger men vi droppede det da vi ikk har nogle af storesøsteren så syntes vi at det ville være synd at hun som ældre kommer og spørger hvorfor vi ikk også lavede nogle af hende.

Det tror jeg ikk jeg ville kunne holde ud :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.