Avavavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Jo, det burde være kommet før, hvis det var p.g.a maden. Håber at det er ovre, og at det bare var et enkeltstående tilfælde.

Ta' en slapper på sofaen, og gå tidligt i seng.

Knus Mette

Det murrer godt og grundigt i maven... men ja tror den står på sofa resten af dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

JustAnotherName

Nej det var godt nok også væmmeligt... jeg blev helt vildt bange både fordi det gjorde SÅ ondt og fordi jeg var bange for at besvime når jeg havde dagplejeungerne her....

Carsten sagde han også har haft det lidt sært i maven, så det er nok en gang madforgiftning, det har jeg aldrig prøvet før så ved ikke hvordan det føles.

Hvilken mad fik I udefra igår?

Jeg har engang haft en salmonella-forgiftning. Og jeg skulle hilse og sige at det gav LEDE mavekrampe-smerter! ....og grønlig slimet tynd (og hyppig) aff.

Min første tanke, da du skrev det, var galdesten.
Men det kan det jo så ikke være eftersom du har fået det fjernet, sååå...

Jeg håber at det er noget som er hurtigt ovre igen. Rigtig god bedring!

Anmeld

13. september 2010

JustAnotherName

Det murrer godt og grundigt i maven... men ja tror den står på sofa resten af dagen...

Den der murren i maven har jeg haft igår og idag. Men jeg tænker om det kan være menses der truer. Eller ægløsning der giver fra sig eller noget.

Men jeg har, siden Celina kom til verden for knap 16 måneder siden, kun haft min menses EEN GANG   Og det er nu 2-3 måneder siden. Så der er jo vitterligt intet orden i mit system. Og jeg ved derfor heller ikke, om/hvordan det vil føles når/hvis det endelig er det jeg mærker til....

Men du har vel orden i din cyklus, så det ikke kan være noget med det?

Anmeld

13. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hvilken mad fik I udefra igår?

Jeg har engang haft en salmonella-forgiftning. Og jeg skulle hilse og sige at det gav LEDE mavekrampe-smerter! ....og grønlig slimet tynd (og hyppig) aff.

Min første tanke, da du skrev det, var galdesten.
Men det kan det jo så ikke være eftersom du har fået det fjernet, sååå...

Jeg håber at det er noget som er hurtigt ovre igen. Rigtig god bedring!

Det jeg fik var med kylling... også derfor jeg tænker om det kanvære maden....

Men Carsten fik så noget med fisk i stedet, så jeg ved ikke om det er det...

Anmeld

13. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Den der murren i maven har jeg haft igår og idag. Men jeg tænker om det kan være menses der truer. Eller ægløsning der giver fra sig eller noget.

Men jeg har, siden Celina kom til verden for knap 16 måneder siden, kun haft min menses EEN GANG   Og det er nu 2-3 måneder siden. Så der er jo vitterligt intet orden i mit system. Og jeg ved derfor heller ikke, om/hvordan det vil føles når/hvis det endelig er det jeg mærker til....

Men du har vel orden i din cyklus, så det ikke kan være noget med det?

Jeg er på p-piller så der burde være helt styr på det...

Anmeld

13. september 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det jeg fik var med kylling... også derfor jeg tænker om det kanvære maden....

Men Carsten fik så noget med fisk i stedet, så jeg ved ikke om det er det...

Da jeg fik salmonella-forgiftning, skyldes det også netop kylling!! 

Men det var så i Tunesien jeg havde fået det (tsk-tsk Katrine ...så lærte man dén lektie!)

Anmeld

13. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Da jeg fik salmonella-forgiftning, skyldes det også netop kylling!! 

Men det var så i Tunesien jeg havde fået det (tsk-tsk Katrine ...så lærte man dén lektie!)

Men hvor hurtigt efter blev du dårlig?

For vi spiste det ved 19-tiden igår aftes og det var først ved 9 tiden imorges at det begyndte

Anmeld

13. september 2010

TbCp

Nå så fik vi så en pyldret pige hjem fra børnehaven, som udover at være blevet bidt også havde haft smådårlig mave hele dagen...

Så enten er det madforgiftning eller også har vi alle 3 fået en gang mavesyge.

Anmeld

13. september 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Nå så fik vi så en pyldret pige hjem fra børnehaven, som udover at være blevet bidt også havde haft smådårlig mave hele dagen...

Ajjjj, ØØØØØVVVV!!!!! 

Rigtig god bedring med Jer alle tre 

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Rigtig god bedring til Jer! Det er det værste at have mavekramper! Jeg tror du vil have bedsta f en fridag i morgen, mon ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.