Avavavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. september 2010

TbCp

Har lige sendt alle dagplejebørnene hjem. Siden imorges har jeg haft mavekramper som kom i bølger og her ved 11 tiden gik det helt galt. Det gjorde så ondt at jeg var ved at besvime og endte med at ligge på gulvet og ringe til Carsten. Han sørgede for at ringe til alle forældrene og er nu på vej hjem til mig.
Lige nu går det rimelig, smerterne er til at holde ud, men vi skal nok en tur til lægen for det her var ikke sjovt!
Puha hvad mon det er? Det er samme smerter som da jeg havde galdesten, men galdeblæren er jo væk så det kan ikke være det.... Madforgiftning måske, vi fik mad udefra igår.... Forstoppelse, men det bør vel ikke gøre så ondt at man er ved at besvime?
Håber bare det vil stoppe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Har lige sendt alle dagplejebørnene hjem. Siden imorges har jeg haft mavekramper som kom i bølger og her ved 11 tiden gik det helt galt. Det gjorde så ondt at jeg var ved at besvime og endte med at ligge på gulvet og ringe til Carsten. Han sørgede for at ringe til alle forældrene og er nu på vej hjem til mig.
Lige nu går det rimelig, smerterne er til at holde ud, men vi skal nok en tur til lægen for det her var ikke sjovt!
Puha hvad mon det er? Det er samme smerter som da jeg havde galdesten, men galdeblæren er jo væk så det kan ikke være det.... Madforgiftning måske, vi fik mad udefra igår.... Forstoppelse, men det bør vel ikke gøre så ondt at man er ved at besvime?

Tina, er carsten så på vej hjem nu?

Anmeld

13. september 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Puha det lyder ikke rart det du beskriver. Jeg håber ikke det er noget alvorligt........

Anmeld

13. september 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Tina, er carsten så på vej hjem nu?

Carsten er kommet hjem.
Jeg fik sovet lidt indtil han var her. Lige nu har jeg det ok, men er godt nok træt.... Bliver altid vildt træt når jeg har haft ondt.

Nu ser vi det lige an.... han har også haft lidt ondt i maven idag, dog ikke så slemt som mig, så vi tror det må være noget madforgiftning...

Anmeld

13. september 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Puha det lyder ikke rart det du beskriver. Jeg håber ikke det er noget alvorligt........

Nej det var godt nok også væmmeligt... jeg blev helt vildt bange både fordi det gjorde SÅ ondt og fordi jeg var bange for at besvime når jeg havde dagplejeungerne her....

Carsten sagde han også har haft det lidt sært i maven, så det er nok en gang madforgiftning, det har jeg aldrig prøvet før så ved ikke hvordan det føles.

Anmeld

13. september 2010

Karo

Pyha..............sikken en omgang

Dejligt at du har det bedre nu, men hvis det bliver ved eller kommer igen, må du lige få det tjecket.

Anmeld

13. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Pyha..............sikken en omgang

Dejligt at du har det bedre nu, men hvis det bliver ved eller kommer igen, må du lige få det tjecket.

Ja jeg holder mig lige på sofaen resten af dagen og skulle det komme igen så er det afsted til vagtlægen...

Anmeld

13. september 2010

anna-jonas

Åhhh, altså din stakkel. Håber at det er ovre nu.............har du kastet op, eller haft diarre?? For med madforgiftning, følger det som regel med.............altså opkast og diarre.

Man kan faktisk godt få nogle galdestens-lignende anfald, selvom man ingen galdeblære har, men det er en sjælden tilstand.

Knus Mette

Anmeld

13. september 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Åhhh, altså din stakkel. Håber at det er ovre nu.............har du kastet op, eller haft diarre?? For med madforgiftning, følger det som regel med.............altså opkast og diarre.

Man kan faktisk godt få nogle galdestens-lignende anfald, selvom man ingen galdeblære har, men det er en sjælden tilstand.

Knus Mette

Jeg har hverken kastet op eller haft diarre... men altså har været på wc 2 gange og lave stort (mmm lækker snak).
Overvejer at melde mig syg imorgen og lige få et tjek ved lægen, bare for en sikkerheds skyld for bryder mig ikke om hvis det sker igen mens jeg har ungerne her.

Hvis det var madforgiftning burde det vel også vise sig hurtigere gjorde det ikke? Vi spiste ved 19 tiden og de var først her ved 9 tiden imorges at det begyndte.

Anmeld

13. september 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Jeg har hverken kastet op eller haft diarre... men altså har været på wc 2 gange og lave stort (mmm lækker snak).
Overvejer at melde mig syg imorgen og lige få et tjek ved lægen, bare for en sikkerheds skyld for bryder mig ikke om hvis det sker igen mens jeg har ungerne her.

Hvis det var madforgiftning burde det vel også vise sig hurtigere gjorde det ikke? Vi spiste ved 19 tiden og de var først her ved 9 tiden imorges at det begyndte.

Jo, det burde være kommet før, hvis det var p.g.a maden. Håber at det er ovre, og at det bare var et enkeltstående tilfælde.

Ta' en slapper på sofaen, og gå tidligt i seng.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.