Vil sige dit hvide forøget udflåd og mens smerter ikke nødvendigvis er tegn på mens er på vej. Det troede jeg nemlig, så jeg gik 5 dage over tid før jeg testede bragende positiv. Jeg var sikker på hver dag at nu ville mens starte fordi jeg var våd heletiden, og det klistrede, så rendte på toilet 20 gange om dagen for at tjekke, og det var bare hvid snaskede udflåd, og masser af det. Mens smerterne var der også, så derfor tjekkede jeg også, og da jeg generelt bliver lidt skidt op til og under mens satte jeg kvalmen sammen med det også. MEN der kom ingen mens, og kvalmen var der kun når der kom mad på bordet. Det eneste tegn jeg ikke kendte var at jeg havde det DØD VARMT om natten.
Så det var først da min kære veninde bankede i bordet og sagde jeg skulle købe en test for hun var sikker på jeg var gravid at jeg lyttede efter. Og positiv den var. Så tag det stille og roligt, og se tiden an, vent på svar på blodprøven, den kan bedst sige om du er gravid eller ej, og er ret sikker på du kan stole på den
Anmeld