Er så FORVIRRET over alt det med test og lægen idag:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

MF<3

betiinsen skriver:

ja det er så mærkeligt det hele, for har også nogle af symptomerne, altså har haft kvalme de sidste 3 dage, altså inden jeg testede positiv, og idag undervejs hjem med flyet var jeg ved at kaste op og sad med en pose, hvilket jeg ellers aldrig gør

Så har en mærkelig følelse af at der er noget inde, er bare itvivl om det er gået i stå..

Sidder bare og græder lige nu.. mit hoved kører rundt

Du må ik være ked af det. Og da slet ik hvis du er gravid. Det lyder som om at den er der, havde også en veninde, hun kunne slet ik teste positiv på hjemmetest, lige meget hvor hun købte dem, kun hos lægen. Og hun var gravid. Det kan vel også virke den anden vej..

Jeg håber i hvert fald på at den er der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

betiinsen

tak håber jeg inderligt også 

Men er ked af det fordi troen er så lille lige nu, har kun i hovedet at lægen sagde negativ og tænker at de vel i sidste ende må have de bedste test.

har testet med dem fra føtex osv, og så tribs eller hvad det hedder..

Anmeld

13. september 2010

SannaFo1

Kan godt forstå du er frustreret.. Mig og min kæreste blev enige om sidste år at få en baby mere. Da det gik super nemt med den første og jeg blev gravid med det samme var jeg sikker på det ville være lige så nemt anden gang.

Men det var det ikke aligevel. Jeg tog en graviditetstest og ventede med glæde på et posetivt svar men den var negativ. Jeg kan huske at jeg begyndte at græde vildt meget for var så sikker på en posetivt svar. Dagen efter tog jeg en mere for følte at det ikk kunne passe. Var også lidt svimmel som er tegn på gravititet og jo den var sku posetiv. Så tog jeg en mere dagen efter igen for at være mere sikker og så var den negavit igen.. så tog jeg til lægen og fik så bekræftet med en graviditetstest og en underlivs undersøgelse at jeg altså var gravid. Men det er godt nok frustrerende med alle de fosrkellige svar. Man bliver helt forvirret.

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

ja sanne du har helt ret, fordi når man så får negativ bliver man ked af det, og så positiv bagefter. man ved virkeligt ikke hvad man skal tro. Krydser så meget fingre for ar jeg kunne være så heldig som jeg at være gravid selvom lægen testede negativ.. men bliver bare skuffet endnu engang hvis jeg så ikke er..

Anmeld

13. september 2010

VIPpigen

Vil sige dit hvide forøget udflåd og mens smerter ikke nødvendigvis er tegn på mens er på vej. Det troede jeg nemlig, så jeg gik 5 dage over tid før jeg testede bragende positiv. Jeg var sikker på hver dag at nu ville mens starte fordi jeg var våd heletiden, og det klistrede, så rendte på toilet 20 gange om dagen for at tjekke, og det var bare hvid snaskede udflåd, og masser af det. Mens smerterne var der også, så derfor tjekkede jeg også, og da jeg generelt bliver lidt skidt op til og under mens satte jeg kvalmen sammen med det også. MEN der kom ingen mens, og kvalmen var der kun når der kom mad på bordet. Det eneste tegn jeg ikke kendte var at jeg havde det DØD VARMT om natten.

Så det var først da min kære veninde bankede i bordet og sagde jeg skulle købe en test for hun var sikker på jeg var gravid at jeg lyttede efter. Og positiv den var. Så tag det stille og roligt, og se tiden an, vent på svar på blodprøven, den kan bedst sige om du er gravid eller ej, og er ret sikker på du kan stole på den

Anmeld

13. september 2010

Svei

betiinsen skriver:

Er lige kommet hjem fra tyrkiet her til morgen, hvor jeg lørdag testede 3 ret positive test, og søndag tester jeg igen men ikke om morgenen, den viser stadig positiv, dog ikke så positiv som dagen tidligere.

Skulle have haft min mens. igår efter beregningerne, men kender ikke min cyklus så godt, da jeg lige er stoppet på p piller.

Når men kommer ned til lægen idag, og viser hende mine 4 positive graviditetstest, og hun siger " du er jo gravid", mens jeg stadig ikke tør tro det. Så tager jeg en test dernede og den er negativ. Det forstod hun ikke og har derfor taget en blodprøve, som jeg måske får svar på i morgen.

Tager så hjem og tester selv, og så tester jeg bragende positiv, mere end nogensinde før. hverken jeg eller lægen forstår det...

Nogen af jer der hvordan det kan ske? Er så ked af det lige nu

Måske du var gravid men får din mens alligevel...det sker for rigtig mange og endnu flere der aldrig opdager det fordi de ikke tager en test så tidligt.

Jeg har prøvet at tage test før tid som bare blev svagere for så at få mens to dage over tid...så stoppede jeg altså med at tage tests så tidligt..

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

Okay tak, må også have været men mærkelig oplevelse.

Ja, men føler også det er anderledes en mine normale mens smerter, men har jo taget p piller indtil nu, så tror også sagtens det kan være derfor jeg føler det..

håber virkeligt at jeg kan være heldig med blodprøven

Anmeld

13. september 2010

VIPpigen

betiinsen skriver:

Okay tak, må også have været men mærkelig oplevelse.

Ja, men føler også det er anderledes en mine normale mens smerter, men har jo taget p piller indtil nu, så tror også sagtens det kan være derfor jeg føler det..

håber virkeligt at jeg kan være heldig med blodprøven

Jeg smed pillerne i januar, og havde den planlagte mens der, i februar gik jeg en dag over tid, og i marts 2 dage over tid, hvor testen så var svag positiv, men jeg begyndte at bløde samme aften. og i april gik jeg så 5 dage over tid og testede bragende positiv. Men du er også nød til at slappe af og ikke tænke for megte over det endnu, kroppen skal lige lære sig selv at kende uden du propper den med hormoner

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

okay tak for de sidste svar piger.

tror også at jeg måske har været gravid og at jeg får min mens. en af dagene. Skulle jo nok have haft den igår.. den er nok bare forsinket pga. homoner..

Anmeld

13. september 2010

Muffinmus

Men tænk på at du KUn lige er gået over tid..giv lige din krop en chance hva.....

For det første måler mange læge teste på 50, mens hjemmeteste ofte måler på 25...dvs det halve. Og DERFOR kan man nogle gange opleve at teste positivt hjemme og negativt hos lægen.

Så giv lige din krop en chance og se hvad der sker. Enten er du gravid, eller også er det en io, eller en GUL: men eftersom du har det ok, vil jeg gå efter gravid eller bio. Så prøv at slappe af et par dage og prøv igen hos lægen. Eller få den BP taget så de kan aflæse dit HCG:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.