Er så FORVIRRET over alt det med test og lægen idag:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. september 2010

betiinsen

Er lige kommet hjem fra tyrkiet her til morgen, hvor jeg lørdag testede 3 ret positive test, og søndag tester jeg igen men ikke om morgenen, den viser stadig positiv, dog ikke så positiv som dagen tidligere.

Skulle have haft min mens. igår efter beregningerne, men kender ikke min cyklus så godt, da jeg lige er stoppet på p piller.

Når men kommer ned til lægen idag, og viser hende mine 4 positive graviditetstest, og hun siger " du er jo gravid", mens jeg stadig ikke tør tro det. Så tager jeg en test dernede og den er negativ. Det forstod hun ikke og har derfor taget en blodprøve, som jeg måske får svar på i morgen.

Tager så hjem og tester selv, og så tester jeg bragende positiv, mere end nogensinde før. hverken jeg eller lægen forstår det...

Nogen af jer der hvordan det kan ske? Er så ked af det lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

LouiseNielsen

Fatter jeg heller ikke en skid af.... Så er ik til meget hjælp!

Men vil sende dig en kram og håber i morgen giver dig afklaring! Ser frem til en opdatering...

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

Hvor er det træls du skal være så frustreret søde - men jeg er da sikker på du er gravid!!!  ved det er svært, men prøv og tænk på nogle andre ting, og se om du kan slappe lidt af - måske det kan hjælpe lidt... (siger jeg som selv tester 1000 gange) mine test er dog negative, men mens er ikke kommet endnu, så krydser stadig mine finger!!

Men selvfølgelig er du gravid, det jeg sikker på

En  til dig

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

nej gør jeg virkeligt heller ikke 

har ekstra taget forskellige mærker test for at "sikre" mig bedst muligt..

Kan slet ikke forstå det kan lade sig gøre..

andre der ved lidt om det?

Anmeld

13. september 2010

NessaXenia

det der som du beskriver skete også for mig..

Først svag positiv, så bragende positiv, negativ, positiv igen og hos lægen, svag positiv og skulle tage en til og den var negativ, så tog vi hjem, og nogle dage efter var den mega positiv og de efterfølgende var også.. Og nu er jeg gravid og positiv blodprøve ¨fra lægen

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

tusind tak for jeres svar piger - tror dog ikke jeg er gravid.. og tør bestemt heller ikke, blev så glad da lægen så testene og sagde, jamen du er da bare så meget gravid... og så tester hun negativ

Kan slet ikke forstå jeg kan teste positiv et kvarter efter, tror jeg har nogle homoner i kroppen der påvirker det..

Det er ikke til at holde ud for var så ked af uvisheden i tyrkiet, og havde regnet med 100 procent svar idag, men er bare endnu mere forvirret

Anmeld

13. september 2010

Maalene

betiinsen skriver:

Er lige kommet hjem fra tyrkiet her til morgen, hvor jeg lørdag testede 3 ret positive test, og søndag tester jeg igen men ikke om morgenen, den viser stadig positiv, dog ikke så positiv som dagen tidligere.

Skulle have haft min mens. igår efter beregningerne, men kender ikke min cyklus så godt, da jeg lige er stoppet på p piller.

Når men kommer ned til lægen idag, og viser hende mine 4 positive graviditetstest, og hun siger " du er jo gravid", mens jeg stadig ikke tør tro det. Så tager jeg en test dernede og den er negativ. Det forstod hun ikke og har derfor taget en blodprøve, som jeg måske får svar på i morgen.

Tager så hjem og tester selv, og så tester jeg bragende positiv, mere end nogensinde før. hverken jeg eller lægen forstår det...

Nogen af jer der hvordan det kan ske? Er så ked af det lige nu

Uhh... Har ventet spændt på en opdatering fra dig...

Det lyder virkelig mærkeligt, men kan det være fordi du lige havde tisset inden du kom ned til lægen, eller det kun var de sidste stråler i tissetåren nede ved lægen du brugte?

Ved ikke om det har nogen betydning...

Anmeld

13. september 2010

mathildemb

betiinsen skriver:

tusind tak for jeres svar piger - tror dog ikke jeg er gravid.. og tør bestemt heller ikke, blev så glad da lægen så testene og sagde, jamen du er da bare så meget gravid... og så tester hun negativ

Kan slet ikke forstå jeg kan teste positiv et kvarter efter, tror jeg har nogle homoner i kroppen der påvirker det..

Det er ikke til at holde ud for var så ked af uvisheden i tyrkiet, og havde regnet med 100 procent svar idag, men er bare endnu mere forvirret

Jeg har også prøvet at teste positivt herhjemme over flere dage, først helt svagt og så mere og mere tydeligt. Da jeg kom til lægen testede jeg negativt på deres test. Det var også meget forvirrende, men der er jo forskel på hvor følsomme de forskellige tests er, og mine egne var åbentbart mere følsomme. Blodprøven efterfølgende viste, at jeg var heldigvis var gravid, og det var også den følelse jeg selv havde i min krop.

Krydser fingre for, at din blodprøve er positiv (hvilket jeg tror den er)

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

nej slet ikke.. havde rejst hele natten og havde ikke tisset i flere timer.. og så var den negativ hos lægen, og 15 min efter da jeg kom hjem var den bragende positiv..

men har masse hvidt udflåd og har haft mens smerter i 2 dage, så tror snart at det kommer..

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

ja det er så mærkeligt det hele, for har også nogle af symptomerne, altså har haft kvalme de sidste 3 dage, altså inden jeg testede positiv, og idag undervejs hjem med flyet var jeg ved at kaste op og sad med en pose, hvilket jeg ellers aldrig gør

Så har en mærkelig følelse af at der er noget inde, er bare itvivl om det er gået i stå..

Sidder bare og græder lige nu.. mit hoved kører rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.