"Skaaaaat, jeg skal lige fortælle dig noget sindssygt!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

www.guld.dk

www.cigarfar.dk

www.vibrugerikke.dk

bare et par stykker af de geniale

hahahhaah ja www.vibrugerikke.dk er altså også sjov... det er utroligt hvad de har fået folk til at tro på LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

KLART!!  en dag rykker vi tilbage til sjælland, og så kommer vi og æder kager hos dig

Ja hurra sgu da se det glæder jeg mig fandmer til hehehe.... Ellers må jeg jo snige mig ind om skoven en gang hvis jeg pludselig har en masse tid jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til (og når jeg tør tage turen alene )

Anmeld

13. september 2010

Riksen

Sikke en åbenbaring! He he!

Tja... det er da også lidt vildt at der any time now kan komme en baby, som er jeres og som I skal være forældre for! Men sødt at det er lige midt i opgaverettelserne at det går op for ham.

Jeg tænker af og til at det er meget mærkeligt at jeg rent faktisk har et andet levende menneske inde i min krop, og at det menneske jo også skal ud - og helst samme vej som den kom ind. Når man sådan rigtigt tænker over det, så virker det meget science fiction- og L. Ron. Hubbard-agtigt

Anmeld

13. september 2010

Mettemus

Haha - pappa in the makin'

Hvor er han go din mand, selvom du har fuldstændig ret - det er måske liiiige sent nok at få panikanfald... Men bedre nu end høne-uden-hoved-reaktioner på veer og baby i anmarch(hvis de da er til at undgå?)

Anmeld

13. september 2010

businesstigger

Stakkels mand. Håber han er kommet sig over sit panik anfald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.