"Skaaaaat, jeg skal lige fortælle dig noget sindssygt!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

han har fundet en facebook hjemmeside hvor gymnasielærer (anonymt) deler de der spasserhistorier om deres elever og han kan bare sidde og tude af grin derinde i timevis

der hvor han er uddannet fortalte en dansklærer ham om den elev der i sin konklusion på en analyse af "den lille havfrue" skrev, at hun bare bedre kunne lide Disneys originale version end H.C. Andersens

LOOOOOOOOL gad vide om hun overhovedet vidste at H.C. Andersen er død altså.....

Der findes også en hjemmeside der hedder www.haderkunder.dk der kan man altså også få sig et par gode grin fra serviceverdenen LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

oo

mariamiss6 skriver:

Hahahahahaaaaaa jeg elsker altså din Søren jeg må simpelthen møde jer en dag altså

KLART!!  en dag rykker vi tilbage til sjælland, og så kommer vi og æder kager hos dig

Anmeld

13. september 2010

SussieThyssen

Tjuhl skriver:

han har fundet en facebook hjemmeside hvor gymnasielærer (anonymt) deler de der spasserhistorier om deres elever og han kan bare sidde og tude af grin derinde i timevis

der hvor han er uddannet fortalte en dansklærer ham om den elev der i sin konklusion på en analyse af "den lille havfrue" skrev, at hun bare bedre kunne lide Disneys originale version end H.C. Andersens

Hvis han kan lide den slags, så vil han elske bogen: Koen har 4 hjørner
Den er guddommelig. Og er han lidt inde i IT så vil han også hulke over guld.dk

Anmeld

13. september 2010

2babygirls

HAHA, hvor er han skøøøøn

Min mand har lavet en baby-mobil til mig da han har et stresset job, så hvis det nr ringer ved han at baby er på vej HAHA..

Han har også forbudt mig at lave udbrud som SKAT ! eller EJH !

hæhæ... stakler !!!

Anmeld

13. september 2010

oo

Hvis han kan lide den slags, så vil han elske bogen: Koen har 4 hjørner
Den er guddommelig. Og er han lidt inde i IT så vil han også hulke over guld.dk

sejt, jeg skal da lige se om jeg ikke kan finde den bog på biblo

IT er Søren IKKE inde i...man kan faktisk godt kalde ham en spasser når det kommer til den slags

...fandt lige bogen på bibliotekets hjemmeside, men jeg kan se det er skolebørns kommentarer, og Søren er jo gymnasielærer, så det er mere fordi han synes de er for gamle til at være så dumme

Anmeld

13. september 2010

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

LOOOOOOOOL gad vide om hun overhovedet vidste at H.C. Andersen er død altså.....

Der findes også en hjemmeside der hedder www.haderkunder.dk der kan man altså også få sig et par gode grin fra serviceverdenen LOL

www.guld.dk

www.cigarfar.dk

www.vibrugerikke.dk

bare et par stykker af de geniale

Anmeld

13. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

Oh no, det gjorde hun bare ikke!!!  Må man få et link til den hjemmeside??? Måske jeg selv har et indlæg der

Anmeld

13. september 2010

Kruse90

hahahah hvor er han dog sød

og sjovt at han plufselig midt i det hele får den tanke

Anmeld

13. september 2010

oo

lotchen skriver:

Oh no, det gjorde hun bare ikke!!!  Må man få et link til den hjemmeside??? Måske jeg selv har et indlæg der

jeg skal sende dig et link når han vender hjem

Anmeld

13. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

jeg skal sende dig et link når han vender hjem

Taaaak, glæder mig allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.