Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhh hvor ærgerligt!! Jeg kan godt forstå at du/i bliver skide frustrerede!
Men på den positive side så kan 1 æg = 1 baby!!
Jeg krydser i alt fald fingre for at lige dette lille guldæg er det som bliver til jeres lille guldklump!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er livet bare uretfærdigt engang imellem:-( Håber, at dit æg bliver til en smuk lille sommerbaby:-) Held og lykke!
Mia Maia skriver: De har lige ringet fra klinikken for at fortælle hvordan det gik med mine æg, jeg startede jo med 15, hvoraf 10 blev befrugtet og så skulle jeg høre her til morgen hvor mange der havde delt sig rigtigt. Og svaret var 1...KUN ET!!... Endnu engang blev min frygt til virkelighed, mine æg er af dårlig kvalitet. Resten har simpelthen vokset sig i stykker. Som sygeplejersken sagde "det er nok derfor det er svært for Jer, der er langt imellem de gode æg". Jeg begynder snart at tvivle på om det er meningen at jeg skal være gravid. Tænker at jeg måske skulle lytte til min krop, som jeg snart synes råber meget højt NEJ!! Nå, men jeg skal da lige proppe lidt positivt ind. Det ene æg var et 8 celles æg, og hun lovede mig at var ligesom det skulle være. Hvis det ikke lykkes mig at blive gravid og føde et sundt og rask barn på det (ja, jeg stiller høje krav), så ved jeg ikke om jeg tror på det længere - der er så meget imod nu.
De har lige ringet fra klinikken for at fortælle hvordan det gik med mine æg, jeg startede jo med 15, hvoraf 10 blev befrugtet og så skulle jeg høre her til morgen hvor mange der havde delt sig rigtigt. Og svaret var 1...KUN ET!!...
Endnu engang blev min frygt til virkelighed, mine æg er af dårlig kvalitet. Resten har simpelthen vokset sig i stykker. Som sygeplejersken sagde "det er nok derfor det er svært for Jer, der er langt imellem de gode æg".
Jeg begynder snart at tvivle på om det er meningen at jeg skal være gravid. Tænker at jeg måske skulle lytte til min krop, som jeg snart synes råber meget højt NEJ!!
Nå, men jeg skal da lige proppe lidt positivt ind. Det ene æg var et 8 celles æg, og hun lovede mig at var ligesom det skulle være.
Hvis det ikke lykkes mig at blive gravid og føde et sundt og rask barn på det (ja, jeg stiller høje krav), så ved jeg ikke om jeg tror på det længere - der er så meget imod nu.
Puha det må føles som et hårdt slag at få ...Jeg håber for dig, at det ene fine æg bliver til en lige så fin baby!
Kan godt se at det ser lidt sort ud men det tager jo kun et æg
Jeg tror på det æg - hep hep hep æg!
Åh æv osse da det var da en øfferen besked at få...
men håber, krydser fingre og hepper på den ene fine æg
Knus Lotte
Fuck, hvor træls! Men må dette ene lille æg blive til en stor og skøn baby
for at det ene æg bliver et sundt og rask barn
Krydser fingre for at netop det ene æg bliver til en mirakelbaby!
Har lavet en ny tråd med opdatering...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128