Så faldt jeg ned igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Vidunderligeunger

øv øv øv... det var da træls, men som andre skrev, der er da een som ser ud til at blive jeres lille ønskebarn rigtig meget held og lykke med det I skal igennem nu her. Skulle du ikke derop kl. 12?

knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Lise 26

Jeg har en veninde, der havde det sammen problem. Havde også knu et øg at gøre godt med. og nu er hun 14 uger henne, så det kan godt lade sig gøre :-)

Anmeld

13. september 2010

Riksen

Jeg kan godt forstå at det var nedslående at få den besked, men som de andre siger: der er et! Og lidt har også ret, som min mormor altid siger. Der skal jo i bund og grund ikke bruges mere for at få et barn, så selvom du har mistet modet og tænker dumme tanker, så krydser jeg alt, tænker positivt og håber på dine vegne at det ene æg er lige præcis det æg, I har ventet på

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

For filan da!!! ØV! Kan sagtens forstå at du er skuffet, det så jo virkelig imponerende ud med de 15 æggebasser. Men der er ET!!! Et gyldent æg, med din baby "indeni"! Eventyret bliver KUN bedre på denne måde!

Hvornår skal det sættes op, så?

Knus og kram

Anmeld

13. september 2010

Lou

Hej søde - kan godt forstå det var som at tage et slag!!... men tænk i stedet at det ligepræcis bliver jeres lillle mirakkel baby... hvor længe skal æget ligge før det bliver sat op igen? Undskyld, men jeg ved ikke så meget om behandling endnu.

Jeg håber så meget det lykkes for jer nu, jeg kan godt forstå du føler at tegnene er i mod, men please begrav det lidt endnu, jeg er sikker på at i skal have en lille skat!

Anmeld

13. september 2010

oo

åh røvbanan da også!! dårlige nyheder fra både dig og Kitty her til morgen, det er ikke til at bære

men 8 celsæg, det lyder jo godt og ja, som de vise siger "der skal jo kun eet æg til!" så gokgok du dig hen i hønsehuset og rug på det, for hvis det er så supermeget stærkere end de andre at det rent faktisk vidste hvad det skulle gøre for at få det hele til at fungere, så findes muligheden bestemt også for, at det er så superstærkt at det bare VIL være jeres barn

Anmeld

13. september 2010

CamillaSoefelt

Mia Maia skriver:

De har lige ringet fra klinikken for at fortælle hvordan det gik med mine æg, jeg startede jo med 15, hvoraf 10 blev befrugtet og så skulle jeg høre her til morgen hvor mange der havde delt sig rigtigt. Og svaret var 1...KUN ET!!... 

Endnu engang blev min frygt til virkelighed, mine æg er af dårlig kvalitet. Resten har simpelthen vokset sig i stykker. Som sygeplejersken sagde "det er nok derfor det er svært for Jer, der er langt imellem de gode æg". 

Jeg begynder snart at tvivle på om det er meningen at jeg skal være gravid. Tænker at jeg måske skulle lytte til min krop, som jeg snart synes råber meget højt NEJ!!

Nå, men jeg skal da lige proppe lidt positivt ind. Det ene æg var et 8 celles æg, og hun lovede mig at var ligesom det skulle være. 

Hvis det ikke lykkes mig at blive gravid og føde et sundt og rask barn på det (ja, jeg stiller høje krav), så ved jeg ikke om jeg tror på det længere - der er så meget imod nu. 

Ih søde, det er jeg ked af også høre.. Hvor er det dumt det skal gå ud over Jer...

Krydser fingre for dig og ægget...

Anmeld

13. september 2010

Kruse90

sådan noget tis.
Men husk søde der skal kun det ene den en lille vidunderlig baby.

Hvornår skal ægget sættes op ?
Håber og krydser og TROR på at det er dette gyldent æg der bliver jeg drømme baby

Anmeld

13. september 2010

businesstigger

Kan godt forstå at du er skuffet over at de 15 æg er blevet reduceret til 1. Men du må huske at der skal kun ét til for at lave en baby.

for at det ene æg tilgengæld er et monster sejt æg som sætter sig fast som det skal så du snart får et dejligt, sund og raskt barn i maven!

Anmeld

13. september 2010

Becks

Sikken da noget møg 

Jeg er sikker på, at det ENE øg der var tilbage, er jeres ønskebaby

Jeg krydser og ber ihvertfald alt jeg har lært for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.