lillemunk skriver:
Ja det er meget rart når der er noget mere "baby" at ta på:
Hvad vejer dine nu ?
Nyd det for pokker... 
Somme tider er det da hårdt ,men tror på at det bliver hårde med tiden.. nu sover de jo meget.
De store piger giver gerne en hånd med og er meget glade for dem... sommetider lidt for meget ..... men også svært at sige nej det må du ikke .. når de så gerne vil.
Ammer du ? Her får Isa stadigvæk bryst. Mia nægter og jeg gider ikke at malke ud mere til hende så hun får mme og trives fint. så det har hun fået siden hun var 4 mdr....
Min søn vejede for en uge siden 3600 gram. Han havde der taget 450 gram på på en uge - og jeg må sige, at han nok har gentaget succesen. Så tror han vejer lige omkring de 4 kg nu. Min datter vejede 3200 gram og tager ca. 200 gram på om ugen, så hun er nok på omkring 3500 gram nu.
De er så dygtige til at tage på. Jeg ammer desværre ikke. De var for sløve til at sutte, så jeg skulle malke ud, træne dobbeltamning, lave flasker osv. Det mente min SP var lidt for ambitiøst, når jeg stod med det hele alene. Så jeg fik ammestoppiller (skrækkelig oplevelse at få dem!). Så nu er det kun MME (plus lactulose og molycon, da maverne har svært ved mme).
Det er da så flot at du stadig ammer og giver modermælk. Respekt.
Jeg synes det er benhårdt med mine. De sover ikke så meget. Jov på skift! I fredags var jeg oppe på 30 timer uden søvn (kun 2 timers overfladisk søvn den ene nat). Så jeg håber bestemt, at det bliver lettere.
Jeg har måtte søge hjælp hos mine forældre - og har i dag bedt SP gå videre hos en sagsbehandler. Da jeg bliver nødt til at have noget hjælp i dagligdagen.
Mine børn er så forskellige - desværre. De kan slet ikke køres sammen hverken med mad eller søvn. Min SP siger, at sådan går det desværre med nogle tvillinger.
Anmeld